• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

C.Quartz D-Lux Wheels & Plastic sheeting

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.698
200
Berkel en Rodenrijs
Dlux is de nieuwe variant van C.Quartz en bedoeld voor kunststoffen en velgen. Het product heeft een razendsnelle sheeting (sneller dan de normale C.Quartz of Finest)


Het product is te bestellen, maar heeft nog geen omschrijving:

https://www.Carclean.com/product/C.Pro_C.Quartz/CQuartz_DLUX_Plastic_and_Wheels_Coat_30ml_kit_1111cd_102227

Ik vond het filmpje dermate indrukwekkend, dat ik hem even wilde plaatsen. 8-())
 
Als dat niet hydrofoob is dan weet ik het ook niet meer! Ziet er zeer belovend uit, jammer dat ik geen ongespoten trims op mijn auto's heb...
 
Dit lijkt me echt zo frustrerend, je auto afspuiten heeft helemaal geen zin....:weetniet
 
Kunststoffen en velgen, velgen zijn gelakt, dus kan ik hieruit opmaken dat je het ook op het reguliere gespoten plaatwerk aan kunt aanbrengen?
 
bartr123 zei:
Kunststoffen en velgen, velgen zijn gelakt, dus kan ik hieruit opmaken dat je het ook op het reguliere gespoten plaatwerk aan kunt aanbrengen?

Correct! Maar grote oppervlakken zou kunnen resulteren in watervlekjes. Dus het is niet bedoeld voor grote gelakte oppervlakken.
 
Nice, heb m net besteld dus zogauw ik tijd heb (......) zal ik de Antara er eens mee gaan behandelen.
Zoals het er nu uit ziet gaat dat ergens medio eind Mei worden :confused:
 
Kan de gehele lijn van de Cquartz dan niet van de schappen af?
Dlux is goedkoper en werkt nog eens hydrofoper (?) en blijft volgens de fabrikant een jaar zitten?
Het laat een dikke laag achter etcetc

Kortom: waar zit in dit geval dan het echte verschil tussen Dlux en Cquartz ?
Het enige wat ik zelf zo even kan bedenken is dat de C een wat hardere laag achter zou laten ( krasbestendiger ? ),
maar daarentegen zit ik dan ook weer met het stukje dat het een jaar blijft zitten .... blijven zitten is in mijn ogen dan wel zoals het behoort en niet afgebladert/bekrast etcetc

Help please
 
Hoe zit het met de verwerkbaarheid van het product? Daar liet de DJ trim sealant punten liggen.
 
Volgens mij stond er eerst wat anders ( kan het mis hebben ).
Desalniettemin dan de volgende vraag: is verdelen over meerdere kleinere vlakken dan niet een optie ( of kan op zichtbare ophopingen ( zoals bv te zien zou zijn bij een getapete 50/50 ))
 
mk-us zei:
Volgens mij stond er eerst wat anders ( kan het mis hebben ).
Desalniettemin dan de volgende vraag: is verdelen over meerdere kleinere vlakken dan niet een optie ( of kan op zichtbare ophopingen ( zoals bv te zien zou zijn bij een getapete 50/50 ))
Volgens mij is er alleen wat toegevoegd. En dat is geplaatst voordat jij je vraag stelde.
 
No prob, dan had/heb ik het idd gewoon mis.
Blijf wel nieuwsgierig naar het product en de (verwekiings)mogelijkheden want ziet er superdeluxe uit !