• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Car Clay

Cube156

Detailing rookie
10 jun 2009
4
0
Hallo,

Is iemand bekend met klei ( car clay) om de wagen mee te poetsen. Ik heb al diverse keren gelezen dat dit gebruikt wordt maar volgens mij is dat om spuitresten of zelfs teerspatten te kunnen verwijderen van de lak. Iemand hier ervaring mee? En welke klei kun je me dan aanraden?
 
Ten eerste welkom op het forum, misschien kan je jezelf eens voorstellen in het daartoe bedoelde deel van het forum.

Het kleien van de wagens wordt gedaan om oppervlakkige contaminaties te verwijderen.
Dit is vastzittend vuil dat met wassen alleen niet los laat.
Meer over het hoe en waarom van kleien: klik
 
Ik denk dat je nog niet echt op dit forum gelezen hebt :-"
Er is echt meer dan genoeg te vinden over clay :ja We gebruiken niets anders!

Lees ook even dit: https://forum.Carclean.com/threads/het-gebruiken-van-detailklei.618/.aspx
 
We hebben zelfs een Playdoo praatgroep hier :grinning:

Maar euh het is wel zo leuk om je eens voor te stellen wie je bent :-"

Hier dus :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Yepp, ben nieuw hier en heb vluchtig door de topics gebladerd om iets over dat Play-doo gedoe te vinden:D Mooie woordgrap! Maar ik zal me eerst eens even voorstellen da's idd wel zo netjes. Doe ik zo snel mogelijk in de daarvoor bestemde topic :rules
Ik heb over het gebruik van klei nu iig genoeg info, thankzz guy's :cool: