• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean shop en 303?

Dr. Pepper

Peperfluisteraar
26 aug 2010
1.789
0
Goedemiddag,wilde in de shop kijken naar de windscreens tablets van 303 of jullie die hadden,maar tot mijn verbazing kon ik in de merkenlijst geen 3030 vinden!
gr Zuidwest10
 
303 zie je wel terug bij interieur reiniging en bij de aanbiedingen maar die "windscreentablets" vind ik ook niet terug.
Misschien hebben ze deze niet...mail even naar : info@Carclean.com en je weet het :ja
 
Daar was ook al achter, inmiddels en ook inmiddels gezien dat ze tablets nog niet in de assortiment hebben
 
en op de vraag waarom de 303 niet in de merkenlijst staat? heb ik overlaatst hier ook gevraagd en tim antwoorde hier op dat ze niet alle merken in het merkenoverzicht zetten om die lijst overzichtelijk te houden!