• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Citroën C4 Coupé 1.6 16v '05, Lucifer rouge..

Nice job!
Ben niet van de rooie lakken maar vind dit toch wel lekker wegkijken!
Mooi kleurtje met erg lekkere reflectie!
 
:schaam ga ik ervan doen....

Ik heb er best effe over nagedacht hoe ik een show-off moest maken.
het was/is de eerste dus tja hoe maak en doe je dat, maar echt heel leuk om jullie zeer positieve reacties te lezen !!

Wel nog een vraagje, omdat ik zoveel hits moest doen voor die krasen wat is de beste manier ervoor ? Ik had nu dus mijn zwaarste combinatie oranje met mezzo.

Moet ik naar geel met mezzo gaan of juist inizo erbij pakken.

Of zeggen jullie doe toch maar een paar hits, zodat je niet teveel eraf haalt in een keer of misschien juist kleine krasjes maakt door de te grove pad of compount ? En dus nog meer werk hebt om ook dat te herstellen....
 
Mjah dat blijft inschatten.

Veel zullen zeggen doe meer hits met oranje icm een medium polish ala Mezzo, maar als het bij na 2 hits niet opschiet schaal ik gewoon op.
Ik zou niet snel geel met Mezzo pakken, eerder Inizio Forza, op oranje of later geel, mocht het nodig zijn.

Zou sowieso een gele pad en Inizio erbij pakken, als je zonder zit en weet dat het doet wat je juist dan nodig hebt erger je je groen en geel...

Mocht het een budgetmatig punt zijn (verwacht ik niet maar je weet het nooit), zou ik Inizio Forza pakken.
Forza op oranje doet denk ik meer dan Mezzo op geel.

Inschattingsvermogen komt vanzelf naarmate meer auto's hebt gedaan, op een gegeven moment weet je na 1 hit op een bepaald deel wel ongeveer wat een grovere of juist mildere combi gaat doen op datzelfde deel. Kalm blijven (geen haast), zorgen voor goeie lichtbronnen om je werk te inspecteren, en een beetje logisch denken met gezond verstand brengt je vaak heel ver.
 
Hey Arjan..

Mooi gedaan zeg!
Zoals ik je ken ben je een pietje precies en dat straalt dit ook weer uit.
Super resultaat en mooie foto's.

Denk niemand zegt wat dus bij deze :D
Nu hou ik op anders loop je straks naast je witte sport stappers ;)
 
Serge zei:
Denk niemand zegt wat dus bij deze :D
Nu hou ik op anders loop je straks naast je witte sport stappers ;)

:D :-b
:)^

Morgen geef ik hem nog even een snelle wasbeurten en een tweede laagje dodo juice.

Eigenaren komen morgen middag weer thuis, en dan moet hij wel helemaal af zijn..
 
Wat een resultaat zeg !

Wou dat ik zulke buren had ;)
Erg mooi verslag van een leuke detail klus.
Zelf heb ik ook vaak dat als ik een auto gewassen en geclayed heb je echt schrikt wat er onder vandaan komt.
In dit geval heb je het met de middelen die je hebt ontzettend netjes opgelost !