• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collinite 845 niet vloeibaar?

awaces zei:
[mod]Berichten verplaatst van ander topic[/mod]
Ja dat is normaal. Gewoon even 5 à10 minuten in warm water leggen en hij is vloeibaar.niet kokend water, maar gewoon warm water uit de kraan. Staat als het goed is ook op de website van collinite.
 
awaces zei:
[mod]Berichten verplaatst van ander topic[/mod]
Ja zeker, dit is normaal bij deze wax, paar minuten in warm water leggen dan wordt de wax vanzelf vloeibaar!
En dan heb je een super wax naar mijn mening :ja!

Succes!
 
Beste mede detaillers Ik kocht sinds kort voor de eerste keer de collinite 845 wax. Echter viel het me op dat deze wax in de bus zeer vast is en dus niet vloeibaar. Is dit normaal?
 
Ja. Hele dikke yoghurt met klonten.
Geen probleem.
Anders voor gebruik in lauwwarm water zetten en goed schudden.
 
boven in de fles, als hij nog nieuw is, zit er een vaseline achtige klont, als dit er uit is kan je hem goed schudden omdat er wat ruimte in de fles is gekomen en heb je hem zo goed vloeibaar.
 
Zeer goede keus deze wax, zeer goede en langdurige bescherming en glanst geweldig.
Ik heb hem ook in mijn verzameling, samen met de 476s en de 915.
Gezien de prijs kwaliteitsverhouding naar mijn mening de beste wax die er te krijgen is.
 
kijk dat is goed om te horen heb deze namelijk vandaag ook aangeschaft
ga als het weer beter word gelijk proberen.
 
Wat een top wax
heb nu 1x heel de auto gedaan en resultaat is echt goed begint nu na aantal maanden war minder worden.
zal de volgende keer eens kijken wat het resultaat is met 2 lagen collinite
 
Ik kan de positieve berichten alleen maar bevestigen.
Regelrechte top wax! Eventjes 5 min in warm water en goed schudden voor de klontjes en dan kan het feest beginnen :party:
 
Een PB doseerdop past:
col845.jpg
 
Is inderdaad een heel goede wax!
De 915 geeft naar mijn gevoel een iets diepere glans maar de 845 geeft dan weer iets betere bescherming.
 
Hee dat is een goede met die pb dop
als mijn shampoo op is vervang ik ook gelijk die dop.
veel makkelijker doseren

goede tip