• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collinite Liquid Insulator Wax No. 845 geschikt voor auto én caravan?

Minieken

Detailing rookie
10 aug 2010
333
0
Ik zoek een goede wax die ik zowel voor m'n auto als caravan kan gebruiken...
Gezien de voorgeschiedenis van dit produkt is dit misschien een goed idee ?
 
Zeker qua duurzaamheid een goed product en op dit moment ook nog een in de aanbieding voor maar € 11,66.

Tís dat ik het zelf al heb.......

en dan nog iets, als je de mogelijkheid hebt om overdekt te werken (caravanopslag) dan is de wolfgang sealant ook heel goed en nu in de aanbieding voor 24 euro. Ook heel duurzaam en super makkelijk te verwerken en een super glans. Normaal toch al gauw 36 piek. Maar helaas heb ik die ook net in huis.....
 
845 op een caravan. Ja dat kan, zelf ook gedaan.

Hans
Edit; en gelijk nog maar een besteld voor collega zijn MX5
 
Geen probleem.

Ik weet niet of je (bijvoorbeeld) een DAP hebt, maar Collinites 845 is echt ideaal om met de machine aan te brengen, zeker op grote, redelijk vlakke oppervlakken (zoals bij een caravan). Ik heb vorige week de paardentrailer van mijn vriendin in nog geen 20 minuten in de wax gezet, met behulp van de DAP 500 en een rode pad (en de 845 uiteraard).
 
845 is inderdaad geschikt voor beide....ik ken 2 personen in je buurt met een dap :-"

Eerst je caravan best afwassen met APC en daarna kleien. Dan hecht je wax veel beter.
 
Bedankt voor jullie tips, heb me dadelijk eentje besteld, ben echt benieuwd voor het resultaat.

Probleem is nie echt dat ik geen maschiene heb, maar op de stallingsplaats heb ik geen stroom of water.

En hij is een beetje groot om heel de dag voor m'n deur te zetten, mss vind ik wel ne gek die z'n oprit nen dag wil uitlenen ofzo.:party:
 
Ik kreeg de fles vandaag binnen. Dacht dat het vloeibaar was? Leek wel tandpasta.

Na 10 minuten intensief schudden was het ineens vloeibaar..... lijkt wel buitenaards dat spul:D
 
Ja, ik heb der over gelezen dat je de fles best 10 minuten in warm water kan leggen voor gebruik.

Is mss goede tip ?
 
Of laat de fles binnen bij kamertemperatuur staan en niet in een schuur of koude garage.