• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

compressor pad vs lake country ccs

nicknameless zei:
Ik heb gemerkt dat in het verdiepte gedeelte langs de velcro rand de pad aan het scheuren is. Ik denk dat de pads niet echt padwasher bestendig zijn of ik doe iets giga fout ...


heb ik ook....en ik heb geen padwasher.
bovendien is de velcro zijn kleefkracht zo goed als kwijt en ligt de pad werkeloos in de bak.
 
Misschien een gek idee maar zijn ze niet gewoon weer te plakken. Destijds met de backingplates waren er ook een paar losgelaten en die werden vastgezet met lijm. ( wel waterbestendige lijm oid nemen uiteraard )
Ik heb geen idee hoe de onderzijde van zo'n pad er zonder velco uit ziet, maar de lamellen lopen toch niet door tot beneden aan en dus heb je een vast gedeelte.
Denk ik te simpel of is het een gulden tip ?
 
mijn oude compressor pads zijn nog als nieuw, alleen de lamellen slijten door de padwasher..
velcro is nog top!

zal dit trouwens ook niet de reden zijn geweest dat lc ze in eerste instantie niet wou produceren?
 
Nadat mijn gele ccs pad kapot is gegaan heb ik een gele kompressor pad besteld, nu is mijn oranje ccs pad ook kapot gegaan (eigen stomme fout) ik ga gelijk voor de oranje kompressor pad.
Ik vind dat de ccs pads te snel vol raken waardoor je vaker moet wassen tijdens het polijsten en hier heeft de kompressor pad veel minder last van plus hij is dikker waardoor je dus inderdaad beter op de dijen/rondingen van de auto kunt werken:cool: