• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP Clinic III 10 oktober 2010: leer werken met de DAP500 en DAP900

Ik heb mezelf ingeschreven en betaald via ideal.

Bedankt voor de reminder en tot zondag!
 
ik sta ingeschreven en vanaaf maak ik het over heb geen raboreader bij me.

Tot zondag!!( heb tevens een zonnetje besteld;) )
 
Met 50% kans op zon, 35% kans op regen en 17 graden kan het een dag boven verwachting worden. :party:

Volgens buienradar zou het hier zondag zonnig en droog moeten zijn met 15 graden.
 
Tim, ze willen regen, regen, regen >>> allemaal lekker vertoeven in Diventa :heart_eyes: ;)

Hoe dan ook, allemaal een leerzame maar ook plezierige dag gewenst !
 
;)

Inmiddels alle betalingen van de inschrijvers ontvangen, dus de kans is klein dat mensen nog een reserveplaatsje kunnen bemachtigen.

Zondag doet zijn naam eer aan, 75% zon, 10% regen en 16 graden. Windkracht 3. Kortom ene prima dag :party:
 
Net even de spulletjes bij elkaar gezocht, de DAP's, zonnebrand en poetsspulletjes staan al klaar in de gang voor vertrek.

Mochten jullie morgen op de route van Harderwijk naar Berkel & Rodenrijs een grote blauwe Opel swirl & hologrammen bak met glimmende velgen tegenkomen : hij moet nog gedaan worden :D
 
zonnebrand :D
We mogen idd niet klagen wat het weer betreft. Maaruh, je eigen spullen meenemen, dacht dat cc het eea ter beschikking steld :weetniet
 
Geweldig weer, geweldige uitleg en geweldige CC-team mebers :cool:
Ik heb een uitermate leerzame dag gehad, Tim en andere CC-members: Bedankt voor deze leerzame dag :cool:
 
Zo de clinic is achter de rug.

Was een leerzame dag. De uitleg van de DAP was vrij kort maar het zijn echt de basics die je moet weten. Wat ik heel fijn vond is dat er vervolgens op de auto's getest kon worden. Dennis was zo vriendelijk mij te helpen en helaas voor mij kwam hij tot de conclusie dat de uni zwart lak van mijn volvo ontzettend zacht was.
Met de microfiber doek zag je bij het uitpoetsen al swirls ontstaan. Helaas moet ik hierdoor de koers wijzigen, ik had allerlei exotische carnauba waxen in gedachten en een mooie glaze maar dennis gaf het advies om een makkelijk uitpoetsbare alles in 1 wax(/sealant) te gebruiken, namelijk de mothers FX SynWax zodat ik maar 1 stap had na het polijsten in plaats van 2 of 3 waardoor ik de lak zo mis mogelijk kan beschadigen.

Natuurlijk naar huis gegaan met 3 volle tassen en een DAP 900, mijn detail collectie is weer een stuk completer, jammer van de lak, stiekem toch een beetje jaloers op de BMW of Audi metallic lakken die ik vandaag heb gezien. Wellicht ga ik me op korte termijn op een andere kilometer-vreter orienteren als het detail resultaat tegen valt.

Heren en dame van carclean nogmaals bedankt voor deze mooi dag!
 
Was inderdaad een erg leerzame dag, en net op tijd, nu heb ik nog wat grover geschut aan kunnen schaffen voordat ik aan mij A3 begin met zeer waarschijnlijk kreiterharde lak :-b

Ga er volgende week zaterdag mee proberen te starten, zal dan verder bij show-off posten...