• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Daytona Speed Master Wheel Brush

B.K.

Detailing rookie
26 mei 2008
3.822
0
Komt hij ook naar Carclean..? Ziet er zeer knap uit ,en als hij net zo goed is als de EZ moet ik hem zeker proberen..!

Klikken
 
Volgens mij is dat de EZ brush alleen een ander kleurtje?
 
Inderdaad Dennis ,maar deze is speciaal voor auto velgen ontwikkeld. De EZ was eigenlijk ontworpen voor 2 wielers. Deze is trouwens door dezelfde persoon ontworpen. Is iets meer buigzaam als de EZ.

Ik heb een fetish voor kwasten en borstels..:D
 
dus als ik het goed begrijp uit de tekst op de site dan is deze iets groter en steviger dan de ez-brush?
Dan moet ik deze ook hebben :grinning: , vind de ez namelijk iets te snel buigen.
 
Jan ,de staaf zou verbeterd zijn ,steviger omdat de EZ bij sommige mensen redelijk makkelijk brak. Ook zou hij buigzamer zijn en iets zachter.

En uiteraard mooi gekleurd.. :D
 
Je hebt hem nu al, dus verwachten we van jou binnenkort een vergelijkende review :-"

Ondertussen ga ik men verlanglijstje nog eens updaten, maar toch ga ik mezelf proberen in te houden iets te bestellen.
Let wel op, ik zeg proberen, dus Tim ik kan niet beloven dat er geen bestelling aan zit te komen :D
 
Ik heb hem nog niet.. :sob:

Ik zie hem nu pas staan ,bestelling was vorige week al geplaatst ,maar goed nu heb ik weer een excuus om een doos te laten komen..
 
Ik vind de kleurstelling inderdaad mooier dan de normale EZ!
 
Hoelang is deze borstel eigenlijk ?? En dan bedoel ik de maat van de ring achter het handvat, tot het eind van de bostel in cm ?? Aangezien de gele Meg te kort is voor mijn velgen.....

Groet, Peter
 
Deze is een stuk langer dan de Meg's, zal morgen voor je opmeten, ding ligt hier in de schuur en daar ga ik nu even niet naartoe ;)
 
EZ-Brush = 34cm vanaf de rubberen ring
Daytona = 34,5cm vanaf de rubberen ring