• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De aangepaste collectie

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
DSC_0456.jpg

DSC_0457.jpg

DSC_0459.jpg

DSC_0460.jpg

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Heb toch maar weer een update gemaakt.:-" :D :)^
 
Mooi begin zeg! Laat het resultaat zien en mijn collectie en zeg dat het nog veel erger kan ;)
 
Erg leuk begin! Maaruh, als je pas een maand bezig bent met verzamelen vind ik dat er al een behoorlijke hoeveelheid uit je fles Gold Class shampoo is! Of was je de auto elke dag? :D
 
Dat valt toch wel mee? Als je 4x gewassen hebt is ie al zo leeg hoor. Er gaat 60ml in een emmer dus 8 wasbeurtjes in een fles.
 
Ahh verkeerd gelezen door de slaap in mijn ogen :D
Er is geen beter raar dan voorraad volgens iemand hahaha. Misschien cadeau gehad van iemand?
Toch lullig als je wilt wassen en je hebt geen shampoo meer. Kan je maar beter een reserve fles hebben.
 
Er valt niets uit teleggen aan vrouwen hobby kost geld!!!!!!
De meeste vrouwen hebben ook hun verslavingen toch schoentjes,tasje ,jurkjes,jas, enz, enz,enz,enz,enz
Gewoon teveel om op tenoemen :rules
 
Haha als ze moeilijk gaat doen dan moet je gewoon al dr schoenen en/of tassen zo bij elkaar leggen en een foto van maken :). Dan zal ze waarschijnlijk wel zien dat ze geen recht van spreken heeft :).

Mooie collectie trouwens!
 
Flinke collectie in die korte tijd..... :grinning:

Volgens mij komen die opbergboxen mij wel bekend voor...... bekend Zweeds merk??? :-"
 
leuke collectie al zeg en weer eens iemand uit de buurt heb je ook fotos van je auto enzo toevallig

ik kom uit druten grtz tim
 
Het mooiste is dat ik bijna zelf niet met de auto rij. Ik ga met de scooter naar het werk. Het is natuurlijk wel onze auto.
 
Ik weet niet waar de opberg boxen vandaan komen , maar ik weet wel dat de kerst spullen nu in een kartonnen doos zitten. 1 keer kerst ! Iedere week de auto ! :grinning: