• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De collectie van Wilma en Juffer1

De Natty's waxen zullen hier niet meer in huis komen.
Ze werken fijn, maar Arjan kan niet tegen een stofje in de wax

En aangezien we hier toch 10 potten DODO wax hebben staan, is er keus genoeg:-"
 
Waarom zoveel verschillende DJ waxen? Of gebruik je voor ieder type auto een ander smaakje?

Ziet er wel gaaf uit op de foto al die verschillende kleuren en maten potjes. :)
 
Verslaafd noemen ze het ook wel ;)

We hebben ook nog een "foster parents broertje" die net als ons ook een enorme Dodo tik heeft.
Welke wax we gebruiken hangt enorm af van waar we op dat moment zin in hebben.
 
Ah, ik had al zo een vermoeden - verslaafd - niet kunnen kiezen - verzamelen. Kortom een luxe probleem dus!!! :)

Aan de andere kant wel weer tof om dat te gebruiken waar je op dat moment zin in hebt. Maar eh, als je er nu 2 zou moeten aanbevelen welke zouden dat dan zijn en waarom. Ik wil tzt ook wat meer van DJ aanschaffen en waarom weet ik niet maar de waxen spreken me gewoon aan. En om lukraak te proberen vind ik niet zo handig.
 
Ik vinD de purple haze en de rubbish boys echt top.

Waar ik recentelijk ook erg over ben te spreken is de Supernatural hybrid al is het voor die nog wel even kijken of het de beloofde standtijd waar maakt.
 
Dat is goed om te weten , maar wat maakt dat deze 2 (3) er voor jouw uitsteken boven de rest.

Vreemd maar waar zijn dit de waxen waar ik het zelf ook het meest aan dacht.

Bij de supernatural - kan ik die gebruiken over een sealant heen want mn de standtijd die hierbij werd genoemd spreekt me enorm aan.
 
Die Hybrid is ook een sealant dus waarom niet ?

De Purple Haze verwerkt reuze makkelijk en eenvoudig, ruikt enorm prettig en de standtijd vindt ik erg netjes.
De Rubbish vindt ik erg mooi op metallic lak, geeft voor mij net even dat beetje extra en de standtijd is behoorlijk goed.
 
Nou kom op stal die collectie eens compleet uit en schiet er dan een leuk fotoke van. Dat kan hooguit anderhalve dag werk zijn :D
 
kijk jij pakt het mooi aan met je Festool systainers!

en de nieuwe Festool openbak boven op!
ik ga deze ook zeker aanschaffen op me werk! zeer mooi spul