• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De moed zakt in je schoenen...

Robert_16

Detailing addict
8 mrt 2010
309
70
46
Omgeving Rotterdam
Wat een treurige aanblik. En de winter is net begonnen!

5229166780_f3013165b8_z.jpg


Gaat een projectje worden.. Volgende week de nieuwe wintervelgen eronder zodat ik deze eens goed kan schoonmaken. Zal best het eea op zitten na ruim een jaar sturen.

Robert
 
Hier het zelfde....zucht.
Schoonmaken op oprit gaat niet, word 1 grote ijsbaan.
Schoonmaken op afspuitplaats gaat prima, alleen als ik weer thuis kom is de Volvo weer net zo smerig....
 
net een aanbieding gehad van een mede forum lid om in een verwarmde hal onze auto's te doen.
Zit een was box in het pand, met alles er op en aan.

kan ik er toch nog een laag je wax op leggen:party:

anders zou ik het ook niet weten.. zomer velgen al in de wax staan, al drie keer de spullen gesorteerd.:weetniet
 
Ga straks de auto even afblazen bij de lokale wasbox. Daarna zet ik hem weer binnen. Misschien zondag wassen als het gaat dooien.
 
ik wou dat het al dooide.
iedere keer als ik bij me auto aan kom is het huilen met de pet af.
en dan ook nog iedere keer die schade zien :S
 
Het is nu al weer tijd voor een volgende Lelystad meeting
 
ja, dit weer is echt niets... Hebben jullie de douchecabine ook al allemaal in de ProVision en Collinite 845 gezet?:schaam
 
ik vind het ook heel vreemd,dat het in de winter kan sneeuwen.zag trouwens vandaag nog vier vreemde figuren bij mij voor de deur,bij de lagere school
1 had een grote rode puntmuts met lange witte baard en grote goudkleurige wandelstok,de andere 3 waren nog zwarter dan het mooiste bandenzwart,en gekleurde veren op het hoofd,geen idee wie het waren,mischien iets voor een nieuw topic.
 
De moed zakt elke keer weer in m'n schoenen als ik die gore dikke hompen met modder en sneeuw bij m'n voorwielen zie hangen, als ik van m'n werk thuis kom. Echt smerig, om over de rest van de auto maar niet te spreken.
Zou een moord doen voor een heerlijke verwarmde garage
 
Mijn Peugeot komt helemaal niet buiten, enkel bij mooi weer, en in het weekend......Voor de rest is het de Ford van mijn vrouw, noem me een carfreak.....:roll
 
Helaas pindakaas maar de weersituatie laat wassen laat staan detailen hier niet toe. Afwachten maar weer tot betere tijden. Voorlopig doet Collinite 476S zijn werk onder de laag vuil.

Overigens zodra het wel mogelijk is de auto weer te wassen ben ik bang dat ik er niet lang van kan genieten. Moet onderweg naar mijn werk door 2 bouwputten en later in 2011 gaan ze aan de ingang van mijn wijk ook weer bouwen.

2011 gaat bij voorbaat al niet als een groots jaar de boeken in denk ik.
 
Gisteren beide wagens gewassen, even nagelopen met RM. Maar een ritje heen en terug naar de stad en s'avonds naar de familie voor Sinterklaas heeft het weer te niet gedaan :sob: De A2 staat te blinken, maar de RS is weer zwart/grijs. Die ga ik vanmiddag maar eens weer onderhanden nemen.
 
ach paulus heb jewat te doen op deze grauwe zondag joh,ben blij dat ik de clio nog even snel heb gedaan 2 weken geleden,weinig last van dat de sneeuw bleef plakken,wiekuipen in de cockpit spray van de action,die sneeuw wilde dr snel uitvallen hoor:party:
 
T dooit hier als een malle, net de sinterklaasviering weer achter de rug, dus nu gauw ff omkleden, hd uit de schuur en gaaaaaaaaaaaaan :p kan in ieder geval ff wassen, en de wax bijwerken :)
 
Groot voordeel: mijn auto is zwart en ik zie hem de laatste weken alleen in het donker. Dus dan valt het niet zo op. Kriebelt het? Ja natuurlijk, want ik weet dat de auto supervies is (rij ca 600km per week en vorig weekend reed ik door de sneeuw in het Siebengebirge onder Köln). Toevallig zag ik de auto vrijdagmiddag in droge toestand bij daglicht: de voorkant is grijs met zwart. Maar op alle delen waar nu weinig vuil zit, gimt me de beading nog tegemoet! :party:

Het wordt hoog tijd voor én goed wasweer én tijd. Beide ontbreken helaas de laatste tijd.
 
Vandaag dooide het....de audi lekker gewassen na een weekje sneeuw,drab en strooizout van de vlaamse snelwegen.....wat heerlijk om vanonder die grauwe smurrie weer de lak tevoorschijn te zien komen! Ik heb genoten.:party:
 
Al ruim een week geen auto gereden.. ben benieuwd in hoeverre die nu vies is geworden..

mompelt iets over; Wat kan ik doennnn