• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Sonax Saga: De Dood van een Alcantara Interieur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Per favore, dicagli: molti ringraziamenti per il supporto, e buona sera! (Quello è per tutto) :cool:

Bedankt voor jullie support guys! :cool:
 
@ Sven S8:

Om het leed een beetje te verzachten en misschien heb je er wat aan:

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=78015

Patrick
 
Ik had het draadje gezien Patrick. Helaas is mijn Alcantara te ver heen. Ben er destijds al mee langs een specialist geweest, die werkt soms ook met dat systeem, maar bij mij laat het gewoon los. Is wat anders dan 'pilling'.
 
Kan je er nu uberhaupt weleens fatsoenlijk inzitten zonder dat je kleren er helemaal onderzit?
Of heb je alles afgedekt met folie?

Joost
 
Heel mooi gebaar van Tim hoor! Ik hoop dat je het nu eindelijk opgelost krijgt Sven en dat je een nieuw interieurtje krijgt!
 
Inderdaad, we zijn inmiddels al weer een week verder... :|

@ Joost: ik kan er gelukkig nog net wel normaal inzitten, maar iedereen die instapt begint over m'n bekleding... :sob:
 
Ja ik vínd dit echt weer iets...!!! Eerst de indruk wekken dat ze toch wat willen doen, en vervolgens weer niks van zich laten horen. Je vraagt je af of die lui een hart in hun donder hebben! :(
 
Volgens mij heb je nu alle keurige, nette en geduldige wegen bewandeld.
Blijft er nog maar 1 weg over...helaas :rules .

Heel veel succes en ik blijf je volgen met dit ]-0 verhaal...

Groetjes,
Bambam
 
sonax :-& HOEFT zich helemaal niets aan te trekken van de door jouw gestelde termijn waarin je antwoord verwacht......wie denk je wel wie je bent ;)

:grinning:

Voor nu gewoon afwachten tot maandag en geniet van het weekend.

dan kun je het hele weekend er over nadenken of je de zaak hoger in gaat zetten, de gang naar de rechter voor een kort geding.

ik denk dat de zaak helemaal niet zo moeilijk is, de sonax-medewerker heeft zowiezo een deel van je interieur gesloopt met een zelfde middel als waarmee de problemen zijn ontstaan....het was dus niet een foutief gebruik maar een ondeugelijk product.
de schade is volledig te wijten aan het product (en ook de sonax-medewerker), dus de kosten voor herstel zal door sonax vergoed moeten worden.

sterkte met de afhandeling, zal een kwestie van tijd en volhouden gaan worden.
 
Ik zou het nu helemaal niet meer op de vriendelijke manier aanpakken.
Zelf geen contact meer zoeken met Sonax maar ik zou alles via de advocaat laten gaan.
Ik zou me handen ervan aftrekken. Wat een lutser bedrijf zeg.
 
JPeG zei:
Dan maar ff zelf langsgaan in Nieuwegein ??

Met de Escalade van Mythbusters...? Just kidding natuurlijk, maar je krijgt er wel zwaar het heen en weer van op het laatst. :(

Ik snap het ook niet vanuit hun standpunt bekeken; alles wat men had kunnen doen - en wat men nog kan doen - zal allicht minder schadelijk zijn voor de merknaam dan een uitspraak van de rechter in het nadeel van Sonax. Als die hen verplicht om het product of de productomschrijving aan te passen, of zelfs uit de handel te nemen, dan zou het nog wel eens véél meer publiciteit kunnen geven. Ik kan me nog wel gevallen herinneren waarbij een fabrikant verplicht werd een kennisgeving te plaatsen in de landelijke dagbladen...

Dan is het bepaald niet denkbeeldig dat je een 'Exota effect' krijgt. (Als de naam je niks zegt weet je nu waarom). Dan wordt zo'n bedrijfsnaam synoniem met een 'mishap', en dan kunnen ze het vermoedelijk wel schudden verder.

Dus ik had het wel geweten in hun plaats. Al doe je het niet uit goed fatsoen dan uit eigenbelang, maar los het gewoon netjes op. Het gaat echt niet vanzelf weg als je je ogen dichtknijpt...
 
wat een k*t bedrijf.
iemand kwam deze week aan met sticker verwijderaar voor mn badkamer tegels ik heb het niet gebruitk en het hem weer terug laten nemen

en de sonax pads die ik zo graag wou hebben blijven ook daar waar ze nu zijn :bad

suc6 met de afhandelijk die zo te zien voor geen meter opschiet, ik ging het uit handen geven als ik jou was
 
Niet helemaal, ik snap je juridische insteek, maar vergeet niet dat Sonax zélf schade heeft gemaakt aan de passagiersstoel!
 
Blijft toch een volledig drama dit... :( En maar rekken door Sonax.... Ik wilde al zeggen niet opgeven Sven, maar dat doe je gelukkig niet en Tim blijkbaar ook niet! Nou maar hopen dat je advocaat er pap van weet te koken... Ik blijf duimen, tot blarens toe! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.