• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Walt DXPW002M-E hogedrukreiniger te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matsu

Detailing guru
2 aug 2018
417
153
49
België
Een kleine twee jaar geleden kocht ik deze hogedrukreiniger aan voor in mijn tweede verblijf maar maak er te weinig gebruik van.
Is hooguit 10x gebruikt.
Ik ben er op zich heel tevreden over maar ik gebruik hem zelden om de auto's mee te wassen en voor de terassen rondom te doen is hij wat te groot.
Het goedkoopste dat ik hem online kan vinden is 324euro (tijdelijke promotie)
Hij mag weg voor 225, af te halen in België West-Vlaanderen.
Specificaties:
Maximale druk: 150; stroomverbruik (kW) 2,1; debiet (B/H) max. 450; Bedrijfstemperatuur (°C). Max. 60
Professionele reiniger, perfect voor ervaren en veeleisende ambachtslieden, professionals en amateurs. Het is in staat om hardnekkig vuil te verwijderen en ook zware werkbelastingen zoals werkplaats en auto te dragen. Ook geschikt voor ongewenste vloeren zoals bouwplaatsen
Krachtige motorpomp, gebouwd voor een lange levensduur en een betrouwbare werking ook in de meest extreme omgevingen: hoogwaardige 2800 omw/min motorpomp aangedreven door éénfasige elektromotor met thermische bescherming; pomp met drie roestvrijstalen zuigers die door de trilplaat worden aangestuurd; pompkop van messing met geanodiseerde beschermlak
Drukslanghaspel en robuuste kunststof handgreep in hoogte verstelbaar
Zelfaanzuigend
61zfhGhDSYL._AC_SL1500_.jpg
*Ik heb deze niet bij cc aangekocht dus als dit niet toegelaten is verwijder je deze post maar en alvast mijn excuses.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.