• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dennis121

Dennis121

Detailing chief
14 jul 2010
470
75
34
Meppel
Hey!

ik ben dus dennis, 21 jaartjes jong..
en bijna 2 jaar in het bezit van ene rijbewijs!

ben begonnen met een Corsa b uit 96, die heb ik in januari met die (#$&#) sneeuw in een sloot geparkeerd... :D
beetje te weinig ervaring met sneeuwrijden + geen winterbanden....
once in a life timer hoop ik!

Dan nu aan de VW polo 6N! een heerlijk 1.9 dieseltje, ding rijd echt heerlijk, alleen beetje lawaaierig ivm paar dingetjes!! haha
Ben begonnen met echt wassen van de auto bij deze polo, Corsa was altijd af en toe met wat shampoo.. maar bij de polo kwam er wax bij en klei en al mijn spullen.. toen sloeg het virus aan!

naja dan moeten er ook wel ff pics bij denk ik:
HPIM1288.jpg

net gepoetst!!

&
HPIM1328.jpg

nieuwe kont (logo mist helaas nog :()

polo is niet standaard zoals wel te zien is...
Angel eyes, 6N2 acherlichten
 
RedCat zei:
Welkom,

Goed begin, rest komt vanzelf.

Hans
zo ist maar net =)

heb al een mooi verlanglijstje ingevuld op de site wat ik allemaal wil aanschaffen..
enige jammere is het prijskaartje eraan ( dus we zijn weer geopend voor donaties!!):D

zal in ieder geval genoeg vragen afvuren en hopelijk veel opsteken! maar dat komt vast wel goed dacht ik zo eem!