• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailerspray op een doffe auto

Bart009

Detailing addict
3 mei 2009
64
52
Mensen, ik heb een heel leger aan producten binnen inmiddels :D. Dinsdag of woensdag ga ik mn auto volledig onderhanden nemen volgens het 5stappenplan van meg's maar nu is mn auto nogal dof en smerig van de regen etc.
Kan het kwaad als ik m nu even snel op poets met een detailer spray, of heeft dat geen slechte uitwerking op de auto?
 
Als er echt vuil op zit zou ik het niet doen. Denk dat je meer kwaad dan goed doet.
 
Wassen zou ik zeggen ,beste is om met zeer proper oppervlak te werken. QD'en als het oppervlak licht vuil is kan best krasjes veroorzaken.
 
Afnemen met detailerspray als de wagen niet gewassen is, is denk ik vrij zinloos. Bovendien loop je alleen maar de kans meer krassen te maken omdat je zand en ander vuil in de detailervloesitof over de lak wrijft

***Was B.K. me toch net vóór