• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Diameter grid guard.!?

wibiza

Detailing rookie
11 mei 2012
1
0
Hallo iedereen,

Ik wil graag een grid guard aanschaffen die op carclean verkocht worden. Maar ik kan nergens vinden hoe groot zo'n grid guard is. ;)
Wie kan mij dit vertellen?
P.s. Ik zal morgen avond even een voorsteltopic aanmaken, ik lig nu al in bed. :p

Alvast bedankt.. :)

Groet William
 
The Grit Guard is solvent resistant and durable. It stands 2 ½” ( = +/- 6,35 cm) off the bottom of the bucket and measures 10 1/8” (= +/- 25,71 cm) diameter, perfect for any 12” (= +/- 30 cm) diameter bucket.
 
De scratch shields krijg ik alleen niet lekker passend in de semi- transparante emmers die bij het pakket zaten. Hebben jullie de emmers zelf laten produceren, Tim ?
 
Twee schotjes "gewoon" en twee die één stapje uitsteken ...
Tenzij je ze rete strak in de emmer wilt hebben, dan moet je ze op maat snijden
 
Scratch shields kun je afstellen als je de schotjes steeds een stap met de klok mee (of terug) verplaatst. Bij elke stap wordt de diameter groter of kleiner.
 
De Scratch shields is zeker een oplossing voor emmers met een andere diameter, maar persoonlijk ben ik er geen grote fan van. Ik heb de gewoonte om na de wasbeurt alle emmers even goed uit te spoelen en af te drogen. Bij een grid gruard gaat dit zonder problemen, bij de Scratch shields kan je telkens opnieuw beginnen puzzelen aangezien de stukjes er telkens uitvallen als je ze schoonmaakt met de tuinslang. Werkt dus wel, maar voor mij liever de goede oude grid guard ;). Geef het gewoon even mee.
 
Kun je dan niet die schotjes met lijm vastplakken, nadat je ze op de juiste maat hebt gezet? Of gebruik je die dingen dan in meerdere emmers met verschillende diameters?

Ik ben wel benieuwd nl. omdat ik nog moet kiezen welke van de twee systemen ik zal nemen.
 
Ik breek de scratch shield zeker niet af heb er zelf 3 ,maar ga ze int kort toch ook proberen vast te lijmen,
ze blijven bij mij toch in de bij gekochte emmers
 
Lijmen zou je inderdaad kunnen doen als je hem maar in 1 emmer gebruikt. Maar zoals je aangeeft, als je hem dan eens in een andere emmer wenst te gebruiken ...
 
Ik had ook last van dit probleem en heb ze ook gelijmd met standaard bisonkit.

Eerst op maat maken (zodat ze goed klem zitten), streepjes zetten. En lijmen maar :)