• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

@ Sjoerd : Ja onderschrift is wel grappig..:grinning:

Neen ,ik ben helemaal weg van de producten.. Ik dacht dat ik goede producten had (wat ook zo is begrijp me niet verkeerd)..Maar deze producten steken er toch wel een pak boven uit..

Net zoals Jeepee bevalt me de Supernatural geweldig "Easy On" & "Easy Off" ...Glans ,Diepte ,.. Duurzaamheid valt nog te bezien.
Lime Prime...Ja degene die het hebben weten ,die weten wat voor resultaten het geeft.
Born to be mild...Kan volgens mij alleen maar beter zijn voor je supernatural..

Mijn collectie Dodo zal uitbreiden..Zeer zeker :ja
 
ik zelf volg de dodo spullen al een hele tijd en hoor er echt heel goede dingen over. Ook de reviews zijn zeer goed, ze staan dan ook hoog op men verlanglijstje.
 
sjoerdnijhuis zei:
@ Centoquarantasette: Krijg jij update mailtjes? (van die mailtjes die je krijgt als de status veranderd is) ik nl niet :0 jij wel?

Nee ik krijg geen updates uit de shop. Ik heb immers besteld per email en betaald per bank. Had geen zin het hele paypal verhaal uit te zoeken.
 
Heb net ff de beide varianten van de Dodo Juice Klei ff besteld :-" (sorry Bert ;) )+ iets meer....
Iemand al ervaring mee??

Deze trouwens.
Gentle Grey Paint Putty
Dodo Juice Purposeful Purple paint putty
 
JeePee zei:
Gister voor het eerst ook wat Dodo producten gebruikt:

- Born to be Mild
- Lime Prime Lite
- Supernatural

Vooral de laatste 2 zijn erg goed bevallen. Mooie diepe glans en de metallic deeltjes waren goed zichtbaar :)

Hoe bevalt jou die Born to be Mild?
 
@ Medus@: bevalt mij prima :cool: echt een groot verschil met de normale shampoo die ik gebruik (Shampoo+ )

En die geur!! 8-()) echt lekker :)
 
Idd Born To Be Mild is super ,en niet alleen de geur..

Kost wat meer als andere shampoo's ,maar absoluut z'n geld waard..Volgende bestelling komt er zeker weer een flesje mee..
 
Ok, dan bestel ik die volgende keer ook mee! (ondanks dat NXT wash mij ook goed bevalt en nog voor 80% vol zit :grinning: )

Schitterend onderschrift trouwens B.K.! :)^
 
Hoeveel gebruik je van die Born to be Mild?

Heb 4/5 dopjes gedaan op een 10liter emmer. Vind dat weinig schuim is??

Ruikt super...:heart_eyes:
 
Ik doe er zelf ook 4/5 in ( 10 liter, wel afhankelijk hoe vol de emmer is) en het geeft bij mij ook niet zo veel schuim... maar het werkt er naar mijn idee niet minder om :!
 
Op de verpakking staat 2-4 dopjes.. Ik veronderstel dat ze dat voor een emmer van 8-10 liter bedoelen..
Nuja ik heb er laatst 3 dopjes ingedaan ,remember meer is niet altijd beter ,en ik had toch een mooie laag schuim..:weetniet
Was trouwens een Megs emmer ,geloof dat dat 2 gallons is ( 8 liter )..
 
Dodo zelf geeft aan:
In terms of dosage and washes, I reckon the 250ml bottle will do 10-15 washes of an average sized car, so enough to keep you going for around 6 months if you wash every other week.
 
volgens mij begon 80% van dit forum met meguiars, daarna over gestapt naar poorboys en nu is dodo juice upcoming?

maar denk dat ik het nog even links laat liggen, vind de prijzen toch wel behoorlijk
 
Dodo heeft ook lang niet alles, nu allees wax, cleaner, shampoo en klei.
Dodo Juice is echt een stap hoger dan meg's en poorboys. Je moet zelf beslissen wat je koopt en je niet teveel door anderen laten beinvloeden.
 
klopt, maar als je allemaal positieve berichten over iets hoord en het is ook een klasse beter (wat ik ook wel wil geloven) dan is voor mij de verleiding erg groot
helemaal gezien het feit dat ik nu iets wil aanschaffen als een black hole (voor m'n ouders zwarte auto), white diamont (eigen auto), exp en nog iets dergelijks

en dan is het toch wel een lastige keuze
heb mezelf wel voorgenomen eerst alles op te maken voordat ik hetzelfde ding van een ander merk koop, anders dan weet ik het wel :grinning:

maar als ik er zo snel overheen kijk is dodo juice voornamelijk vaste waxen toch? vind juist de vloeibare wel fijn (nooit geen vaste geprobeerd)
 
Ik geef toe: ik ben zelf inmiddels ook geïnteresserd in Dodo's. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verschillen bij een 50/50 met Poorboys (want dat gebruik ik zelf) of een 33/33/33 met Dodo, Poorboys en Meguair's. Ben benieuwd of het de meerprijs waard is.
 
Heb vandaag de Dodo Juice Pre-Wax cleanser gebruikt. Economisch in gebruik en na het opbrengen is het overgebleven residu zeer gemakkelijk te verwijderen met een microvezel doek! De lak wordt er echt superglad van! Het was op een zwarte auto met vrij veel swirls, maar deze werden aardig verborgen!

Snel even mijn NXT Tech Wax opmaken en dan komt er zeker een Dodo Juice wax! :)^
 
Goed advies toch? Lime Prime is echt een wereldprodukt!
Doe 50lagen NXT en dat is dan ook weer op ;)
 
Ik probeer graag nieuwe dingen.. Ik koop ook graag nieuwe dingen ,soms valt het mee ,soms tegen..
In het geval van Dodo ben ik nog steeds verbaasd heb al veel producten & merken geprobeerd en getest ,maar deze steken toch een stuk boven de rest uit.

Niet dat al die andere producten slecht zijn ,zeer zeker niet ,maar dit is een hogere prijsklasse en je moet het er voor over willen hebben.

Ik ben blij dat ik de sprong heb gewaagd en zal voor m'n eigen wagen meer van deze producten aanschaffen in de toekomst.

Maar zoals Dibbuz zij ,Dodo heeft lang niet alle producten die je bij het detailen nodig hebt..