• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Ik lees net op Facebook het volgende bericht van DOM:

Dodo Juice zei:
unfortunately, these are not for sale and they are all in the mail (some have already found new homes) for xmas. thanks from the whole Dodo crew for all your support in 2011 8)
Echt dus een one off a kind limited edition 8-())

Dodo Juice zei:
?... and they are chocolate not wax. the Dodo does not recommmend they be used as paint protection (unless you live in a gingerbread house)
:D
 
dat is het kerstcadeau:)
Dom zegtd at het wel eetbaar is en hij vind het zelf heel lekker.
maar er zit wel echte carnauba in en op. (dat zit op elke chocolade, alleen niet zo zichtbaar)
ik wacht af:D
 
Ik denk, en hoop dat deze ook onderweg is naar mij. ^^
Er is alvast een cadeautje onderweg nr hier van DJ. :)
 
Buiten het feit dat het een waanzinnig leuke actie is van Dodo Juice, kan ook elke keer de waardering voor vinden dat ze laten zien van hoe en wat gemaakt is.
Het op deze wijze betrekken van de fans is wederom een super toevoeging in mijn ogen.
Keer op keer weten ze ons toch weer met een ludieke actie te verrassen waarvoor ik mijn pet toch elke keer weer graag even voor af zet !
 
Collectable!:party:
2011-12-11123611.jpg


2011-12-11123518.jpg
 
Wordt zeker NIET opgegeten nee.
Zoals iemand op DW zei: when it's gone, it's gone :)