• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Die Wookie ziet er wel cool uit. net zoals die Supernatural Drying Towel.

Zie alleen (nog) niet in de shop. Weet iemand hier meer over?
 
Wookie is niet leverbaar voorlopig? Dodo loopt een beetje te rotzooien de laatste weken. Ik denk dat ze het even te druk hebben. Ze kunnen het niet snel oplossen. Balen, want we wachten al een flinke tijd op de producten nu.
 
is spijtig, want op DW zegt dom dat alles gewoon leverbaar is. Maar precies niet in nederland, men bestelling staat ondertussen al bijna twee maanden denk ik :confused:
 
tja spijtig, maar ik heb nog wel wat tijd.
Misschien een goed idee om hier iedereen aan te sporen om dodo juice spullen te bestellen zodat de levering naar Nederland voor hun wat belangrijker wordt? :weetniet
 
rodders zei:
tja spijtig, maar ik heb nog wel wat tijd.
Misschien een goed idee om hier iedereen aan te sporen om dodo juice spullen te bestellen zodat de levering naar Nederland voor hun wat belangrijker wordt? :weetniet
Ja maar dat gaat niet als de nieuwe producten niet online staan toch.. die wookie ziet er wel geinig uit ;).. als t mee zit bestel ik m binnenkort wanneer ie er is!
 
ik dacht dat de wookie enkel beschikbaar gaat worden als je hem rechtstreeks bij dodo juice zelf besteld. Ze gaan er geen grote productie van maken. Ben er wel niet zeker van.
 
Zo heb ik het ook begrepen rodders. Maar volgens mij komt er binnenkort wel een Dodo Juice washmitt aan (voor de gewone verkoop dan), denk dat dat onvermijdbaar is, althans ik hoop dat. :)
 
blijf lachen om die Wookie, wat een groot ding ! :grinning:

Zoiets wil ik ook; net alsof je die harige k*tkat van de buren in een emmer gooit en vervolgens de auto mee wast ]d~^

Sterf op je eigen verjaardag als je nog 1 keer in de buurt van m'n auto komt rotkat..
 
Tim, nu ga ik weer moeilijk doen vrees ik...
Ik zie bij mijn order als status verzending staan. Is het al te laat om er misschien nog iets bij te doen? (Afhankelijk van de nieuwe producten snap je :p )
 
voila betaling is gedaan. Met wat geluk als de banken snel werken (want dat carclean snel werkt dat weten we :d) heb ik men bestelling nog deze week :party:
 
Voordeel van de Red Mist Tropical is dat hij langzamer droogt.
Hij is eigenlijk voor warme landen maar doordat er minder solventen in zitten kan hij makkelijker vervoert worden.
Ik moet alleen nog tot eind maart wachten voor mijn volgende bestelling :(
Maar dan mag ik een mooi (Dodo) verjaardagspakketje voor mijzelf bestellen!!

Ik ben benieuwd welke andere produkten er nog meer binnen zijn (hoop de soft touch drying towel)
 
-Vanquish- zei:
Tim, nu ga ik weer moeilijk doen vrees ik...
Ik zie bij mijn order als status verzending staan. Is het al te laat om er misschien nog iets bij te doen? (Afhankelijk van de nieuwe producten snap je :p )

Dat kan, mail ons even!
 
This is the slower drying version of Red Mist. It has the same active ingredients as the original protection detail spray, but its slower drying formula gives higher workability - especially in hot climates. If you find that Red Mist dries too quickly or doesn't spread as far as you want it to, then go Tropical. It is also less likely to react with underlying layers of wax or sealant, due to the lighter solvent, and has a milder fragrance (so some may feel it is more pleasant to use). A useful and interesting addition to the Dodo Juice detail spray line-up.