• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Purposeful Purple clay aggressiever dan SN clay?

Bartezzz

Detailing chief
8 mei 2010
1.844
82
Ik gebruik nu de Super natural clay.
maar nu vroeg ik me af of de Purposeful Purple clay aggressiever was? en of ik daar meer en of ergere vervuiling weg krijg?

zo nee welke klei is dan aan te raden? Meg's detailer clay? ik vind deze wel aan de dure kant namelijk.
 
Van mild naar agressief

1. Dodo Juice Supernatural Detailing Clay
2. Dodo Juice Gentle Grey paint putty
3. Dodo Juice Purposeful Purple paint putty

Onthoud wel dat agressievere clay eerder marring op je lak zal achterlaten en dus de lak gepolijst moet worden.
 
Ik zou persoonlijk gewoon voor de agressive megs gaan....heb ze alle twee in huis en de megs is gewoon beter(lees haalt meer weg)
 
Bedankt :cool:
van de marring ben ik op de hoogte, maar als een auto volledig word gepolijst kan dat makkelijk.

ik raakte in de war door de term "Medium grade" op de SN clay pagina van Carclean.com
 
Voor 'zware' klei kan je ook de Bilt-hamber regular gaan. Nadeel is wel dat deze zeer hard is en dus moeilijk te kneden.
 
Ik heb gemerkt dat de SN klei ook enige marring achterlaat.
Ik gebruik Born Slippy, btw