• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dylan, 22 wonende te Leuven, stelt zich voor

dylanjohn

Detailing rookie
5 okt 2016
8
15
Leuven, België
Hi beste allemaal,

Ik ben Dylan, 22 jaar & Nederlands maar wonende in Leuven, België.

Sinds kort ben ik hier wat aan het lezen en geïnteresseerd geraakt in car detailing. Vandaag voor het begonnen met het wassen van een oude, zeer beschadigde auto op de manier "zoals het hoort".

Op het moment dat ik met een claybar aan de slag ging, ben ik verkocht. Dit is toch wel een klusje waar je voldoening van krijgt. Ook al was het op een auto die niet meer te redden valt en de deur uit gaat.

Binnenkort een nieuw auto (audi a3 2017 sportback), en wil toch deze leren op de goede manier te onderhouden en niet door de wasstraat te halen. Zodoende heb ik mij aangemeld op dit forum.

Groet,
Dylan
 
Welkom .. veel lees plezier hier en poets plezier aan je nieuwe A3 :cool: .. op die leeftijd was het voor mij destijds een gebruikte VW golf 2 ..