• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Easterwood Poets Meeting

Ik ben er ook niet bij maar als het weer het toelaat wel solidair met jullie. Dan ga ik namelijk mijn eerste detail ervaringen opdoen. En Giessen - Oosterhout is hemelsbreed maar een km of 15 dus als jullie stevig gescheld en gevloek horen staan hier morgen geen foto's op het forum van mijn gedetaillde Polo:D

Veel poetsplezier allemaal
 
Ook vanuit Putten wens ik iedereen een hele gezellig dag! Het wordt gelukkig mooi weer (zoals het er nu naar uitziet). :)
 
He he, ben ook weer klaar.

Vanmorgen om 10.00 begonnen en om 16.00 laatste stofjes opgeveegd.
White was rond de middag bij ons en gaf toen aan dat ik nog een uurtje of 3 te gaan had.

Hal I is leeg en schoon, hal II staat nu nokkie vol dus hopelijk voor de buiten poetsers blijft het morgen droog.
Dochterlief heeft iets van 300 broodjes + beleg ingeslagen dus wij zijn er klaar voor

DSC05651.jpg


DSC05652.jpg


DSC05653.jpg
 
Van uit zeeland zak ik af naar oosterhout morgen :)

Ben zeer benieuwd hoe de lakjes er uit zien na de poets beurten.
Met andere woorden ben zeer benieuwd als leek of het echt zoon verschil maakt:eyes:

Moet wel al om 1:15 vannacht op om eerst even wat broodjes te gaan bakken 8-()) 8-())

Dus hoop dat er meer dan genoeg koffie aanwezig is :-b :-b
 
Dat ziet er goed uit... Leuk initiatief, ik hoop dat jullie een gezellige en leerzame dag hebben.

Oosterhout is voor mij wel een eindje rijden maar mocht dit nog eens een keer plaatsvinden moet ik toch maar eens kijken of ik dit evenement kan bijwonen!
 
Het moet morgen gewoon droog blijven, ik heb het speciaal besteld. Pap's gaat mijn bootje lakken en ik poets zijn auto weer helemaal op (wat overigens hard nodig is, ik schrok me me na de wasbox kapot val alle swirls). Regen is dus helemaal geen optie. Hal ziet er weer perfect uit Red!
 
De hal ziet er weer top uit, Red! Ik heb de spullen al in de auto geladen. Snel even teletekst gecheckt en ook het weer ziet er goed uit morgen.
 
De hal ziet er perfect uit Marco !

We hebben er zin an !
Helaas hebben er wel een paar van onze zijde afgezegd, de teller staat nu op 20 auto's.

We zien je morgen !

Gr. Arjan & Wilma
 
Juffer1 zei:
De hal ziet er perfect uit Marco !

We hebben er zin an !
Helaas hebben er wel een paar van onze zijde afgezegd, de teller staat nu op 20 auto's.

We zien je morgen !

Gr. Arjan & Wilma

Mijn teller staat op 17 :grinning:

1 - Red (organisator) met de Rode A6
2 - Meeuw - A3
3 - Kreidler - kIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAA
4 - Ketelapper - 307 CC of als afscheid toch de Rode A6 ???
5 - 206 GTI - BMW 320d Touring
6 - Carb + BOB TDI - BMW
7 - DKBM Opel
8/9 - Adinsx + zwagers -> Clio + 207
10 - Avantie = Rode A6
11- Gilletti - 404 coupé of 607
12 - Shady - ?
13 - Karlok - Twingo
14/15 - Lorenzo - Mercedes + Mini Cooper
16 - Irwin Greg - edit -->> Volvo 940
17 EVO - Opeltje ???

Toch bijna 40 auto's 8-()) om te poetsen.
 
ben beniewd of er ook opel astra's (nieuwste type) komen met uni-lak, we zijn van plan om even te komen kijken (rob, pas voorgesteld, en ik) om te kijken hoe we hem aan moeten pakken... ik heb iets tegen unilak, dus wil graag tips zien, of mensen die een stukje voor willen doen op zijscherm ofzo, zodat we hem zelf af kunnen maken thuis...
 
Goede morgen mensen! Een lekker zonnetje en een helder blauwe lucht hier in Gorinchem, beloofd een mooi poetsdag te worden. :party:
 
Zo, net terug uit Oosterhout.

Heb een hele hoop geleerd vandaag, om de dag in 1 woord te beschrijven: SUPER!! :party:

Nogmaals Carclean-crew en Marco Bedankt voor alle zorg en informatie! ,^^ zeker voor herhaling vatbaar! :party:


* en dennis, k heb de DAP500 meteen op me bestellijstje gezet! :party: :party: *
 
Het was zeker een geslaagde dag!

Ook mijn dank gaat uit naar het CarClean-team voor de handige tips, Marco voor het ter beschikbaar stellen van de ruimte en niet te vergeten zijn dochter voor de lekkere broodjes/frisdrank :)^