• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

een extractor voor reiniging

Dennisfordst

Detailing rookie
21 mrt 2013
22
0
kunnen jullie me helpen?
ik zoek een extractor om stoelen mee te reiningen, stoffen cabriodakken enz.
wie weet waar ik zoiets kan kopen?
alvast bedankt!
 
ik mag hier geen commerciële links plaatsen maar je zou eens moeten zoeken achter de EXTRA 2000, ik heb zelf geen ervaring met deze extractor maar ik denk wel dat dit een goede extractor is .
er zullen waarschijnlijk wel nog mensen antwoorden met meer ervaring met extractors dan mij , maar ik wou je al eens op de goede weg sturen.
 
https://www.Carclean.com/product/Meguiar_s_Professional/All_Purpose_Cleaner_PLUS_APC__3780ml_D10301_101151

ik zag dat deze is ontwikkeld voor een extractor
welke mengverhouding hou ik aan en hoe vol moet hem vullen?
ik ga nu van een Extra 2000
 
zoekt en gij zult vinden. De meeste detailers doen GEEN reinigingsmiddelen in de extractor, maar sprayen het op de bekleding dmv een spraybottle...
 
Ik ben erg blij met mijn Numatic George. In de UK besteld voor een prijs die amper boven de "mindere goden" zit.

Wat een kwaliteitsverschil met mijn Alutec zeg, en daar was ik zelfs al heel tevreden over.
 
ja heb via een forumlid een tip gekregen!
vis een site vanuit uk daar staat een numatic george extractor net onder 200 euro
maar zit er veel kwaliteit verschil tussen de extra 2000 en george?