• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een mini-review voor de beginners onder ons: Monello Raffini Veloce Premium Compound

dietrich0

Detailing rookie
21 apr 2014
34
0
Als absolute beginner eens een hele set gerief gekocht, met onder andere deze Monello Raffini Veloce Premium Compound en een Orange pad van Monello.

Deze review is om te tonen dat je als beginner met handmatige polijstmiddelen ook al aardige resulaten kan bekomen. Ik heb de auto van mijn vader aangepakt die tussen een toedraaiende poort heeft gezeten een jaar geleden..
Ik laat de foto's voor zich spreken:)

Foto rechts voor 1:
iyAsdFP.png

Foto rechts voor 2:
Z34OvMW.png

Foto rechts NA:
THXQgL3.jpg


Foto links voor:
s9NrCDp.png

Foto links NA 1:
74YtFWG.jpg

Foto links NA 2:
XJosbvQ.jpg


(Op elke foto is er onderaan een ZWART puntje in de vorm van een mini-hartje, dit is een vuiltje op de lens.)

Ik vind het resultaat verbluffend. Er zijn natuurlijk, wanneer je er vlak op zit, nog een paar mini-krasjes te zien, maar van ver gezien toch een hele verbetering!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Mooi gedaan!
Gisteren voor het eerst ervaring opgedaan met Monello Raffini Veloce Premium Compound, vond hem ook super werken, ook al had ik niet de juiste (orange) pad (hond van mijn broertje vond de pad leuk om mee te spelen)
 
  • Leuk
Reactions: Tierrie en Tim
Ziet er heel netjes uit, zeker voor handwerk. Als "beginner" kun je prima uit de voeten met handmatig polijsten, maar ook als gevorderd detailer.
 
Inderdaad erg mooi geworden! Met welke hand-pads heb je dit gedaan?

EDIT: Ik lees het al bovenaan Oranje Pad
 
Goed resultaat, misschien wel handig om te weten dat dit op een bumpergedeelte is gedaan, dus op kunststof(neem ik aan).