• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste keer, it hurts but she looks fine

Status
Niet open voor verdere reacties.

mepmus

Detailing addict
3 apr 2011
59
55
Vandaag was het dan zover, de saab stond op het programma om haar eerste groote poetsbeurt te ontvangen.
eerst ergste vuil eraf spuiten en dan lekker soppen met Born to be mild (2 emmer systeem). daarna nogmaals schoon spuitenen afdrogen met de delerium.
wou, nou is de saab toch geen klein autotje maar droog in 1 keer.
toen kwam het kleien, de Saab is nog nooit zo uitgebereid gewassen en gepoetst maar klei had ze zeker nog nooit gezien.
helaas halverwegen even verslappen van de concentratie en het stuk klei lag op de grond :sob:
gelijk in de vuilnisbak en het volgende stukje uit de verpakking en vol goede moed verder. daarna de poorboys professional polish en poetsen maar.
als laatst de mirror glaze M16 wax. en wederom poetsen, poetsen, poetsen.
omdat bij ons om 15.00uur pas de zon weg is ben ik rijkelijk laat begonnen zal ik maar zeggen, en omdat dit de eerste keer was voor de Saab en ikke was ik pas om 21.30uur een aantal biertjes en een maaltijd klaar. Nou ja klaar.......... morgen nog de velgen, binnen klant van de deuren en alle kleine stukjes lak die her en der verspreid zitten, en even controleren of ik niks heb overgeslagen.
en natuurlijk hoe kan ik het vergeten morgen SPIERPIJN!!! Maar ze glimt :cool:
de volgende keer toch even beter plannen, en nu even genieten van de wel verdiende rust.
morgen de foto's
 
Pijn is fijn, zeker na een geslaagde detail.
Dat van die klei is ff balen, maar hoort er gewoon bij !

Foto's worden op prijs gesteld..:ja
 
mepmus zei:
morgen de foto's

Het is overzichtelijker en handiger om je topic in 1 keer te plaatsen incl. foto's. Wat je nu verteld kan ook in het topic "Wat heb je vandaag gedaan" en je foto's te plaatsen in het Show-Off gedeelte ;)
 
sorry, was wat enthousiast na een dag hard werken :schaam
je mag het wel verwijderen uit deze topic want het is wel wat off.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.