• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstelen, Mats

Mats

Detailing rookie
3 mrt 2015
5
0
34
Goedemiddag autopoetsers, detailers en alle andere geïntresseerde,


Mijn naam is Mats Belle, ben 25 jaar oud en woon in de buurt van Apeldoorn. Ik ben nu een jaar of 2 a 3 bezig met het detailen van m'n auto.
Alleen de laatste tijd ben ik er toch niet helemaal tevreden over het resultaat, mede daarom heb ik een account op het forum heb aangemaakt.

Mijn eerste auto was een Toyota celica uit 2002, die heb ik circa een jaar gereden toen ik hem heb vervangen heb voor een zwarte Subaru
impreza WRX uit 2004. Die heb ik iets langer dan een jaar gereden voordat hij vervangen werd voor een 2,5 liter model van 2006. Deze auto
heb ik nog steeds en bevalt prima, maar ik ben wel opzoek naar een leuke STI van hetzelfde model of nieuwer.
De auto wordt als 2e auto gebruikt, want ik heb voor mijn werk een lease auto waar ik het meeste in rij. Dat is een funkelnagelneue Volvo v40 D2,
die ik sinds 19 Januari dit jaar in bruikleen heb.
Ook heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en sinds het einde van de zomervakantie vorig jaar ben ik in het bezit van een Ducati 848 EVO corse se uit
2012.
Omdat mijn auto shampoo op is en ik nog wat andere dingen wil bestellen/nodig heb, heb ik nog geen foto´s maar die volgen zo snel mogelijk.

Dat is een beetje mijn verhaal. Voor de rest hoop ik nog een boel te kunnen leren, zowel op het forum en door het volgen van cursussen.

Groeten Mats
 
Ik ben momenteel nog op werk, dus ik kan nu nog niets oploaden. Als ik thuis kom zal ik wat foto's uploaden.
 
Welkom Mats!
Mooie voertuigen om in/op te rijden.

Wat betreft de shampoo: Monello lavare is een heerlijke milde shampoo, en de Gyeon Bathe+ schijnt idioot goed te zijn.
Ook Dodo Juice BTBM heeft hele goede recencies.
 
Bij deze de foto's! En zoals altijd bewaren we het lekkerste als laatst, dus beginnen we met de vlovlo.
conv_1577.jpg


conv_1576.jpg


Ik heb na het ophalen van de auto ff snel een paar foto's gemaakt, dus heel bijzonder is het niet maar dat komt vast nog wel;)
Und jetzt! der subaru:

conv_1578.jpg


conv_1579.jpg



conv_1580.jpg


conv_1581.jpg


And last, but definitly not the least de duc:

conv_1582.jpg


conv_1583.jpg


conv_1584.jpg


conv_1585.jpg


Nu nog wachten op het wat betere weer en dan kunnen we weer poetsen en rijden:-D
 
Van harte welkom! Mooie collectie heb je. Ook mooie kleuren om te detailen, eens iets anders als zilver wit of zwart. Veel plezier. Kwa shampoo is heel persoonlijk maar kan je net als Kees-sw de Dodo Juice BTBM aan raden. Wel iets duurder maar dat zit hem ook in de kwaliteit.