• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen, Mike's Supra

m1k3yzz

Detailing rookie
3 jul 2016
12
15
29
Goeiemiddag!

Ik ben Mike, 21 jaar en sinds een jaar in het bezit van mijn mkiv supra.
Deze is in april opnieuw overgespoten (wat ik achteraf misschien beter ergens anders had kunnen doen)

Daarom zit ik te kijken wat ik aan mijn auto kan doen om de verf beter erhm.. uit de verf te laten komen.

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust :D

Groetjes, M1K3YZZ
 
paar kiekjes:

13239411_10207682274787760_993090694413342484_n.jpg
13254269_10207652947414594_35713669481801745_n.jpg
 
Heb je op die plek een keer flink lopen boenen of is hij zo afgeleverd door de spuiter?
Bij herspuiten wordt vaak zachtere lak gebruikt dan af fabriek gespoten auto's.
 
Het was niet zichtbaar tijdens het ophalen, maar ik heb ook nog niet lopen boenen.. weet t niet goed.
 
@m1k3yzz ,ik vind het moeilijk oordelen vanaf een foto maar heel veel is op te lossen met een goede polijstbeurt.
Ik hoop wel voor je dat de spuiter goed voorwerk gedaan heeft want als de doffe plek onder de blanke lak zit heeft of de spuiter/jij een probleem.
 
Hm ik hoop het.. Durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik de k dat het voorwerk goed gedaan is.. We zullen het binnenkort wel zien!
 
Thanks!! Hard voor gespaard haha.

De deuk hoort bij de bumper, neem aan dat je onderaan bij achter bedoelt.

image.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: PeterS