• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen: trickydick

Trickydick

Detailing rookie
25 jan 2014
3
0
Beste forum leden,

Ik wil me even voorstellen, ik ben Dick (niet dik) uit Limburg en sinds ongeveer 10 maanden volg ik dit forum, wat een enorme hoeveelheid kennis, tips, werk en humor.
Ik heb 8 maanden geleden nogal bij carclean besteld, mede na echt heel vriendelijk en goede telefonische info om mijn zwarte Volkswagen passat stationcar, toen net gekocht, helemaal netjes te krijgen. Mede door de tips hier is dat prima gelukt. En daarna nog wat aangeschaft en nog wat, pfff verslavend.
Ik ben lang niet zo goed als menigeen hier, ook lang niet zo fanatiek, maar merk wel dat na het detailen van de passat, ik deze nu veel meer bijhoud (en dan is die moooooiii) dan al mijn auto's daarvoor. Spijt dat ik geen foto's heb gemaakt. En spijt dat ik jaren zo klungelig bezig ben geweest.
Verder heb ik een polyester motorboot, dat wordt mijn volgende klus. Daar ga ik wel foto verhaal van bijhouden.
Ik zal hier niets zeggen over alle auto-detailing, ik ben zo'n beginner. Maar sinds ik gisteren op Boot Düsseldorf (een heel grote indoor boot tentoonstelling) met twee verschillende bootsonderhoud professionals heb gesproken. In mijn beste Duits, heb ik daar wel info over het weer in orde krijgen van polyester. Die info zal ik delen bij het juiste topic. En als dat allemaal waar blijkt te zijn, moet mijn bootje er weer heel prachtig en langdurig mooi uitzien.
 
Welkom Dick op dit informatieve forum.

P.s. Collinite heeft ook een Marine lijn met producten : http://www.collinite.com/marine-wax/
En uiteraard bij Carclean verkrijgbaar : https://www.Carclean.com/merken/Collinite