• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen vanuit Amersfoort

schepp

Detailing rookie
21 feb 2011
9
0
Hallo ik ben Mark alias Scheppie.

Ik rij in een zwarte Golf 6 en ik ben door een slechte poetsbeurt door een poetsbedrijf in aanraking gekomen met het detailen. Ik heb afgelopen weekend voor het eerst een auto gedetailed met kleien, polijsten, glaze en wax. Ik heb alle hologrammen er met 1 x mezzo op oranj en een dap 900 uitgekregen!! Was een verademing om te zien hoe de auto er in de zon bijstond.

Ben 9 uur bezig geweest !:-"

Ik ben nog niet helemaal tevreden want er zitten nog wel wat witte krasjes op de auto dus ik kan nog wel een keer hulp gebruiken van iemand die weet hoe je moet wetsanden of ervaring heeft met grover polijsten.

Dus als er iemand in de buurt van Amersfoort woont die me kan laten zien hoe je wetsand dan heel graag!!o:)

Ps,...moet zeggen dat dit een top site is! Je krijgt altijd veel hulp en goede antwoorden :)^
 
Welkom,

Wetsanden even laten voor wat het is, die krasjes vind je wel wat op
Zelf elke keer een stukje verder en zoals je zegt misschien samen met een forumlid
Druk genoeg in het midden van het land :-b

Hans