• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

JaDa

Detailing rookie
26 jun 2015
2
0
Hallo forum leden, vanuit de gedachte je bent nooit te oud om iets nieuws te leren ben ik me recent eens gaan verdiepen in car detailing.

Ik ben Jan, in de vijftig, woon in Noord-Holland en we hebben 3 auto's in de familie. Ik wil de auto's wat beter gaan onderhouden en heb inmiddels eenDAP900 V3 Rafinni Starterkit- Power Pack aangeschaft. De 8 jaar oude Zafira heeft er inmiddels aan moeten geloven en de motorkap, als makkelijke oefenplaats, glimt weer als 8 jaar geleden. De rest zal spoedig volgen want het werken met de DAP is leuk en levert een onverwacht mooi resultaat.

Ik heb nog wel de nodige vragen en onduidelijkheden dus zal nog eens het forum uitgebreid gaan bestuderen. Als ik niet de juiste antwoorden kan vinden meld ik me zeker even met een vraag in een van de forum onderdelen.
 
Welkom Jan op deze club, ik ben 50 jaar automonteur geweest en leidding gevende maar heb toch wel leuke dingen en goede spullen gevonden, al ben ik niet meer zo fanatiek bezig als de jongeren die zelfs de wielen van binnen nog poetsen, haha.