• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Daniello

Detailing rookie
21 feb 2016
15
15
30
Omdat de winter hier in het mooie Groningen al bijna om is en het zonnetje zich nu al af en toe laat zien, duurt het niet meer zo lang voor de zomer komt, Dus Poetsen maar. Ik ben 22 jaar en ongv 2 jaar actief in het poetsen en het secuur maken van de auto's. Meestel is dat mijn eigen karretje en die van mijn ouders en mijn zus. (Allemaal Seat's) Het begon een beetje toen ik mijn 2 eerste spullen kocht bij een tentje van een auto event. Dit waren een klei kitje en een wax van Turtle wax.

Inmiddels staat mijn opberg doos al goed vol met spullen/doeken wat ik allemaal gebruik.
maar in sommige dingen is advies wel handig, of ervaringen hoe anderen het doen. Vandaar dat ik me even aanmeld hier.

Heb er even 2 foto's bij gevoegd van mijn bakkie!
 

Bijlagen

  • Foto 08-10-15 11 22 43.jpg
    Foto 08-10-15 11 22 43.jpg
    207,2 KB · Weergaven: 127
  • Foto 08-10-15 11 23 53.jpg
    Foto 08-10-15 11 23 53.jpg
    194,7 KB · Weergaven: 91
  • Leuk
Reactions: Ries
Bedankt voor alles verwelkomen! even terug te komen op de reactie van Kees: Sinds ik de auto heb ongv 3 jaar nu al heb ik hem zelf nog nooit gepolijst haha.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw en Ries