• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Ronald1985

Detailing rookie
21 mei 2017
23
15
38
Hallo allemaal,

Mijn naam is Ronald, 31 jaar en woonachtig in Den Helder

Sinds een maand ben ik de trotse eigenaar van een Mazda 6 2.0 GTM-line uit 2011 in de kleur Mica Black. Deze is door de dealer gepolijst, helaas zijn er her en der wel wat swirls en hologrammen te zien :tired_face:.

Helemaal nieuw op het gebied van detailen ben ik niet, heb een aantal jaren geleden regelmatig mijn vorige auto gedetailed met de G220 van meguiars. De polijstpasta's zullen inmiddels niet meer lekker werken, dus ik was me al even aan het inlezen op het forum en denk zelf dat ik voor de pasta's van Monello ga. Voorheen gebruikte ik altijd de M83 en vervolgens de M80 om te finishen.
Daarnaast is de klei die ik heb ondertussen gepromoveerd tot een kei... Dus die is ook aan vervanging toe.
Qua waxen heb ik de 'ouderwetse' M-16 nog op zolder staan, welke ik nog steeds naar volle tevredenheid gebruik. Jammer dat deze er uit is gegaan bij Meguiars.

20170413_173232.jpg



20170413_173309.jpg
20170413_165148(0).jpg
20170413_165321.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Altos
Dank jullie voor de reactie's. Het plezier met de Mazda gaat zeker goed komen. Wat een heerlijke auto!
Alleen wel een lastige kleur om te poetsen. Er staat binnenkort een full detail voor het exterieur gepland, gister met het zonnetje waren de swirls en hologrammen pas goed te zien... Mijn hemel :scream:.