• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

February Detail Night @ Carclean.com

Sweeterlake zei:
Gelukkig geen sneeuw, vorst of ijzel dus...... die hele reis vanuit Zoetemeer ga ik gewoon maken.... $$)
Count me in! and I'll be there!!

Ik zou als ik jou was wel genoeg eten en drinken voor onderweg:D
 
Ga samen met Arjan en Wilma mee.
Daarvoor nog de corsa naar de nieuwe eigenaar brengen en dan dat geld maar ergens goed verstoppen:D

Zijn er nog leuke acties? behalve de 10% korting?
 
Ik heb zojuist vernomen dat het heel waarschijnlijk gaat lukken om twee conceptpotten van de Monello Ibrido-wax hier te hebben volgende week vrijdag!
 
Er zijn 10 plaatsen beschikbaar gekomen. De mensen die niet, of niet duidelijk aangegeven hebben wél te komen, zijn van de lijst gehaald.

Wees er snel bij, want wederom, VOL=VOL.

Inschrijven kan hier:

https://www.Carclean.com/Clinic.aspx?id=14

En ik heb van glühwein maar 'drankje' gemaakt, bij de december feestmaand paste dit wel, maar nu niet meer. :no
 
Was er nog plaats?

Zie op 1 of andere manier dat ik alsnog wel ingeschreven sta, terwijl ik in de mail begrepen had dat dit niet het geval zou zijn :weetniet
Hoe dan ook, ik wilde ook wel aanwezig zijn!
 
Schijnt dat ik van de lijst ben afgehaald, raar.......heb bij mijn bestelling toch duidelijk aangegeven dat ik de producten de 18e tevens afhaal..........terwijl ik toen keurig op de lijst stond...........................


heb mij maar weer aangemeld (waren nog 3 plaatsen beschikbaar, had ik ook niet later moeten zien 8-())