• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Festool rotary clinic - workshop

Zo'n clinic lijkt me wel geinig, maar ik zie mezelf niet zo snel een rotary aanschaffen.
Zit een beetje in dubio, toch maar wat ervaring opdoen met de rotary of de plaats laten aan iemand die er gelijk wat mee gaat doen...
 
Hier kan ik dus ook niet ontbreken he:D ga me best doen om vrij te krijgen:grinning:
1 - nicknameless
2 - dibbuz
3 - SkyBuMp
4 - Stimpy68
5 - Blamm
6 - Marike
7 - RST-Smurf
8 - goku
9 -
10 -
11 -
 
Oei oei, wat een mooi aanbod,
Ik ga er mijn uiterste best voor doen ( moet wel lukken)

Hulde.

1 - nicknameless
2 - dibbuz
3 - SkyBuMp
4 - Stimpy68
5 - Blamm
6 - Marike
7 - RST-Smurf
8 - goku
9 - poetsertje
10 -
11 -
 
Ik zou echt heel heel héééél graag deze clinic willen bij wonen, ben nu vaak zat in Waddinxveen geweest dus kan er inmiddels bijna blind op aan rijden. Machinaal sanden, en het werken met de Festools, zou een mooi moment zijn om 1 en ander persoonlijk te ervaren voor toekomstige aankopen.
Weet alleen nu al dat ik met geen mogelijk vrij krijg die dag :sob:
Echt zonde, maar desondanks een top initiatief Patrick!
 
mooi initiatief, lekker centraal in het land, ga mijn best doen er ook bij te zijn


1 - nicknameless
2 - dibbuz
3 - SkyBuMp
4 - Stimpy68
5 - Blamm
6 - Marike
7 - RST-Smurf
8 - goku
9 - poetsertje
10 - tsunami 69 (wilco)
11 -
 
Ga vrij vragen.


1 - nicknameless
2 - dibbuz
3 - SkyBuMp
4 - Stimpy68
5 - Blamm
6 - Marike
7 - RST-Smurf
8 - goku
9 - poetsertje
10 - tsunami 69 (wilco)
11 - Abarth
 
Ach wat. Ik ook.

1 - nicknameless
2 - dibbuz
3 - SkyBuMp
4 - Stimpy68
5 - Blamm
6 - Marike
7 - RST-Smurf
8 - goku
9 - poetsertje
10 - tsunami 69 (wilco)
11 - Abarth
12 - Soepergrover
 
De lijst is nu vol.

Mochten er mensen afvallen of niet kunnen om welke reden dan ook, zeg het bijtijds af, niet op de dag zelf of 1 dag van te voren.
Ik moet namelijk de namen van de deelnemers opgeven.

Mochten er meer mensen willen, deze komen dan automatisch op de reservelijst te staan.

De datum ligt nu definitief vast op 9 Juni van 09:00 uur tot 13:00 bij Festool te Waddinxveen.

Reservelijst:

1 -
2 -
3-
 
Even losse vraag: stel dat er iemand geïnteresseerd is om alleen te kijken maar geen apparaat pers hoeft te bedienen ( dus a la introducee ), is dat mogelijk of ....
( bedenk het ook maar )
Heb mijzelf niet op de lijst gezet gezien het feit dat ik echt nog een noob ben en de echte diehards het gewoon gun.
Begin liever klein en spam het forum daarna wel weer met vragen HAHA
 
Vandaag voor het eerst met de Pro 900 mogen werken. Ben enorm onder de indruk van het werken met een rotary. Dit vraagt om meer. Ik wil absoluut een rotary gaan aanschaffen. Nu ik kennis gemaakt heb, begin ik direct te twijfelen om direct een A-klasse aan te schaffen.
Niets ten nadele van de Pro 900, maar als ik er dan toch eentje ga aanschaffen ............ Wil heel erg graag deze dag meemaken. Heb namelijk al ontdekt, dat een rotary iets anders werken is dan een dap 500 ..........

Reservelijst:

1 - Surfingwizzkid
2 - Bart onder een groot voorbehoud
3 - Lexusfreak ovb werk
4 - Leonneke