• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ff voorstellen en wat vragen.

maurice

Detailing rookie
17 apr 2011
16
0
He mensen,

Ik ben Maurice ben 29 en ben monteur van beroep.
Ik heb sinds kort mijn project auto af en het wordt tijd mij eens wat meer in het poetsen te verdiepen. Hier 3 foto's van de auto.

2zfnatt.jpg


2ed76vq.jpg


15flix2.jpg


Wanneer ik nu de auto schoonmaak begin ik met:

- Natspuiten.
- Met auto shampo een spons en 2 emmers ,1 om uit te spoelen was ik de auto.
- Afzeemen.
- Wax van riwax de auto poetsen.

Mijn vragen zijn:

1 Is dit goed?
2 Heeft kleien zin op nieuwe lak?
3 Kunnen jullie mij vertellen welke producten ik beter kan gebruiken?
4 Hebben jullie ervaring met een dulon 2 componenten pantser?
5 Welke producten beschermen de auto voor langere tijd?

Ik ben echt nieuw hier en zal mij verdiepen in de topics, maar wil wel weten of ik het goed doe in de tussentijd
en hoor anders graag wat ik beter kan doen.

p.s ik weet niet of het uit maakt maar de auto is NIET met water gedragen verf gespoten.

Alvast bedankt, Maurice
 
Welkom hier. Voor wat betreft het wassen zou je de info uit de volgende link goed door kunnen nemen:

https://forum.Carclean.com/threads/...al-dap500-900-20-11-15-update-geplaatst.4265/