• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiat Panda rondJe Soft99

greenman

Detailing chief
9 okt 2011
371
88
44
conv_662.JPG
conv_663.JPG
conv_664.JPG
conv_665.JPG
conv_661.JPG
Vandaag me panda voor het eerst met de dap gepoets,Voorheen altijd handmatig ,Auto is nieuw gekocht en altijd gewassen met 2 emmers. Vandaag dak en motorkap met Mezzo op oranje gedaan en de rest op groen. Daarna Finale op zwart en alles afgenomen met Prep en toen Black Hole ,Vind het alleen weinig waarde toevoegen./Daarna Purple Haze Pro en trims netjes zwart gemaak en de auto uitgezogen en Natural Look aangebracht
 
Weet alleen niet of ik black hole blijf gebruiken vind het eigenlijk niks toevoegen zag geen verschil en had last van dat de pad een beetje stuiterde op standje met inwerken met de dap 500
 
grijzepanda;n396681 zei:
Daarna Finale op zwart en alles afgenomen met Prep en toen Black Hole ,Vind het alleen weinig waarde toevoegen.

Vind je finale weinig toevoegen? Of blackhole? Of beiden?
Hoe heb je de blackhole aangebracht?

Meningen van dit product zijn per auto verschillend. Bij de een geeft het een diepe glans en bij de ander doethet vrijwel niets.
Ik heb hetzelfde met white Diamond. Zie er ook geen verschil in op mijn auto. Ik heb het handmatig en machinaal aangebracht.
 
In de komende 3 weken wil ik de panda weer gaan aanpakken,Alleen dit keer geen Black Hole omdat ik het weinig vind toevoegen,Twijfel alleen over een sealant onder de Purple Haze Pro omdat ik te weinig tijd heb om vaker te wassen,Iemand tips?
 
Purple haze pro is al een wax / sealant mix, dus of een pure sealant eronder nog veel extra nut heeft, durf ik niet te zeggen.
 
Voor een langere standtijd dan 3,5 mnd moet ik je toch echt een wax van Collinite adviseren. De 845 / 476S of 915


Anders misschien toch een coating overwegen....
 
  • Leuk
Reactions: bros
Oke heb je zelf ervaring met de Ddj Iron Gloss? carclean zelf zegt dat de Purple Haze een Sealent is maar meer dan 3,5 of 4 maanden moet toch mogelijk zijn .
 
Veel plezier!

Heb m'n eerste halve dag er al op zitten, wassen, kleien, 1e rondje polijsten met Monello Veloce.

Morgen: snel wassen(heb geen garage :), rondje Mezzo en rondje Finale, wassen en dan Collinite 476S