• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Fiesta Moondust Silver

dennism3

Detailing rookie
25 jun 2009
53
0
beste Carcleaners,

Het was vandeweek weer prachtig weer om de fiesta eens lekker onder hande te nemen.
Hieronder voor jullie het stappenplan en de gebruikte producten.

* Wassen + deursponningen logos etc Meguiars APC.

* Auto volledig gekleid met Sonus SFX Ultra-Fine Detailing Clay i.c.m. Meguiars Last touch 1:1

* Uit de testspot bleek dat Wolfgang Total Swirl Remover 3.0 in combinatie met de white polishing pad een prachtig resultaat gaf.

* Het gehele residu afgenomen met een microfiber i.c.m. Isopropanol alcohol.

* Gevolgd door Wolfgang Finishing Glaze 3.0 aangebracht met de Black finishing pad.

* dit alles verzegeld met de oerdegelijke Collinites No. 476 wax.

* Kunstof trim behandeld met Black WOW.

* Bandjes met Wolfgang Black diamond Tyregel behandelt.

* ramen gereinigd met meguiars glass cleaner concentrate en behandelt met Provision Rain repellent.

genoeg gezevert!!!,^^ Hier de fotos:

Groetjes Dennis:)^

IMGP8645.jpg



IMGP8653.jpg



IMGP8608.jpg



IMGP8609.jpg



IMGP8643.jpg



IMGP8614.jpg



IMGP8607.jpg
 
Ziet er weer netjes uit. Ben wel benieuwd naar die sonus clay die je hebt want op detailingworld, zie je hem ook zeer vaak voorbij komen.
 
DennisD zei:
Ziet er weer netjes uit. Ben wel benieuwd naar die sonus clay die je hebt want op detailingworld, zie je hem ook zeer vaak voorbij komen.

Dennis, dit was ook de eerste keer dat ik de sonus klei gebruikte, maar dit is echt mijn favoriet!!!!
Geweldig resultaat!!! en een meer dan prima prijs kwaliteit verhouding.
 
Dankjewel voor de reacties, Parkeergarage is idd nog niet zo lang geleden geopend.
en ik had t geluk dat ie s'avonds om 7 uur al helemaal leeg was:)^
 
Laat ze maar zeggen wat ze willen!,^^
Het is een zeer mooie Fiesta en die kleur...mijn focus is ook getooid in moondust zilver.
Dat zilver met je zwarte accenten komt zeer mooi uit.:ja
Een zeer mooi resultaat op een zeer mooie lokatie:cool:
 
Ben ook heel content met de kleur en het resultaat.
Voor de kunstof heb ik na diverse middelen geprobeert te hebben black wow gebruikt,
en ik moet zeggen fantastisch spul.
voor de gehele auto totaal misschien maar ter groote van 4 erwten aan product verbruikt, dus zeer zuinig in gebruik.

het is duur in aanschaf maar dit is tot nu toe het enige middel waar na verloop van tijd geen druipers van in de kunstof komen.

wat de banden betreft, voor mij niets anders meer dan wolfgang black diamond tyregel:)^

Bedankt voor de mooie comentaartjes
Gr.dennis
 
He Dennis,

Ziet er weer strak uit die Fiesta ook lekker kleurtje waarbij de donkere delen lekker afsteken.
Jammer alleen dat het er op de foto niet altijd even goed uitkomt, Als voorbeeld heb ik je eerste foto even snel bewerkt,
klein beetje verscherpt, wat contrast en saturatie toegevoegd, Lijkt ie nog wat strakker wat ie in werkelijkheid waarschijnlijk ook is.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Met vriendelijke groet, Patspeed.

P.S. waar staat die nieuwe parkeergarage ?
 
patspeed zei:
He Dennis,

Ziet er weer strak uit die Fiesta ook lekker kleurtje waarbij de donkere delen lekker afsteken.
Jammer alleen dat het er op de foto niet altijd even goed uitkomt, Als voorbeeld heb ik je eerste foto even snel bewerkt,
klein beetje verscherpt, wat contrast en saturatie toegevoegd, Lijkt ie nog wat strakker wat ie in werkelijkheid waarschijnlijk ook is.


Met vriendelijke groet, Patspeed.

P.S. waar staat die nieuwe parkeergarage ?

idd wat je zegt patspeed een moeilijke kleur om op goed op de gevoelige plaat vast te leggen, de fotos die gemaakt zijn zijn nog niet veel nabewerk, dit wou ik nog doen.
Bedankt voor de snelle photoshop hierdoor wordt hij meteen een stuk minder vlak
 
owja, wat je vroeg de parkeergarage ligt onder het gemeentehuis in veldhoven

gr en bedankt voor je bewerkte foto, ziet er meteen anders uit!!

Denns
 
He Dennis,

graag gedaan, het mag toch gezien worden als je de hele dag je arm uit de kom gepoetst hebt.

ga zo door, Patspeed.
 
Jammer dat er iemand was die een zure vrijdag achter de rug had en dus een totaal onnodige reactie plaatste.
Erg Saab allemaal. (Correctie, ik bedoel saai).

Mooi werkje opgeleverd. Ziet er schitterend uit! Een Ford om trots op te zijn en in gezien te worden.

Aficior