• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foamlance voor topcraft (aldi) hogedrukreiniger

miikey

Detailing rookie
4 mei 2010
107
0
Ik zou graag een foamlance willen aanschaffen.
De hogendruk reiniger welke ik hier tot mijn beschikking heb is een topcraft (het merk van de aldi), nu vroeg ik mij af of ik hiermee wel kan foamen. De aansluitingen lijken verdomt veel op die van karcher, maar wie kan mij met zekerheid zeggen dat dit ook echt past?
Heb de zoekfunctie gebruikt maar sommige zeggen dat het WEL past en andere weer van NIET.
 
Ga naar de Praxis ofzo, koop daar een opzetstuk voor Kärcher (de Variolans bijvoorbeeld), past het niet, breng je het terug en krijg je je geld terug. Past het wel, dan weet je dat je een Kärcher-versie van de foamlans kunt kopen. :)

En kijk even of je aansluiting lijkt op een Kärcher bajonet-aansluiting:
http://stores.ebay.co.uk/I4detailing

Lijkt het er enigszins op, dan kun je het proberen. Lijkt het er helemaal niet op, dan kun je het wel schudden.
 
Zoals ik al zei, ze lijken verdomt veel op elkaar.
Enige wat lijkt zoals ik ze op de foto zie is dat de bevestigingspunten net iets breder zijn (die 2 stukjes die uitsteken zegmaar) maar dat kan ook schijn zijn.

Er zullen vast wel mensen zijn die dit al geprobeerd hebben, aangezien er vast wel meer mensen een topcraft hebben (hoop ik).
 
Hey,

Nee past niet en dat weet ik uit eigen ervaring.

Ik heb uiteindelijk een andere hd-reiniger gekocht.
 
Oke dat is weer mooi balen dan, terwijl het verschil amper te waarnemen is]-0

Edit: ik heb het vermoeden dat Top Craft 2 versies heeft uitgebracht en dat hij bij de 1 wel past en bij de andere niet?
 
goedkope nilfisk scoren.
word je ook veel gelukkiger van dan dat (no offence) plastice aldi ding
 
Ik heb ook de Aldi top craft hogedrukreiniger en ik kan je zeggen dat het niet past.
Ik zelf het de slang overgenomen van een defecte Kaercher reiniger en deze op de TopCraft geschroefd. Er zijn in duitsland verloopjes te koop die je op de topcraft pistool kunt zetten en van daaruit de kaercher onderdelen weer kunt bevestigen. Die verloopjes heb ik nagekeken en kosten zo rond 10 euro.