• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foto-repo Renault 11, veel foto's!

Thnx 4 de comments "collega's" :D
De FF heb ik aangebracht op een zwarte Lake's. Alles is overigens met de DAP verwerkt. Ik had een pracht van een Makita op het oog maar die is net voor m'n neus weggekaapt :(
Rustig verder zoeken dus voorlopig naar een betere rotery, ben er inmiddels echt aan toe. Heb er nu 2x mee mogen oefenen en spelen, en het bevalt me meer dan goed. (dus voor degene die nog iets hebben liggen waar ze vanaf willen, denk aan mij :)^ )
 
Zeer, zeer netjes man! Mooie repo, leuk opgebouwd en leuk gebracht! Complimenten!
 
ik weet niet wat ik mooier moet of wil vinden,de reportage of het resultaat van deze prachtige klus ,complimenten :cool: :)^
 
Hier gaat mijn Renault hartje sneller van slaan, geweldig resultaat!
De 11 is geweldig ondergewaardeerd!, voor mij is de 11 electronic the upper class!!!, ook de 11 turbo (1.4 turbo)(+- 5 stuks in NL), maar ook de GTE met de zeer potente 1.7 injectie is top:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:
 
Schitterend resultaat (letterlijk en figuurlijk) :)^

Ik denk dat ie er nu beter bijstaat dan dat ie 24 jaar geleden van de band rolde...
 
Van dit soort projecten krijg ik altijd weer kriebels!
Echt helemaal geweldig!

Enne, wat voor sigaartje was dat?
Had laatst een Romeo No.2. Heerlijk sigaartje!:heart_eyes:
 
Met zo'n project heb je echt eer van je werk. Je hebt een schouderklop verdiend. Heel mooi.
Vooral met die 50/50 foto's zie je echt een wereld van verschil. TOP MAN:)^
 
Matthijs zei:
Enne, wat voor sigaartje was dat?
Had laatst een Romeo No.2. Heerlijk sigaartje!:heart_eyes:

Hehehe, idem dito.
Heb de 1, de 2 en de 3 al gehad, volgende stap wordt de short Churchill. Zijn idd hele lekkere sigaren waar je rustig een uurtje van kan genieten.:party:

markprinsen zei:
Hoe beviel de Menzerna qua verwerking?
Wederom erg goed. Het is natuurlijk anders dan de Poorboy's SSR, of de Pinnacle XMT series, maar het werkt zeer fijn. Merk nu wel dat je Menzerna niet zomaar even makkelijk in de zon kan verwerken zoals dat met de Poorboy's producten wel kan.
Ook het gebruik van de pads is een wereld van verschil. Heb eigenlijk alleen maar de witte LC gebruikt, soms zelfs een groene (light) en voor de Final Finish dus de zwarte pad. Juist omdat je denkt dat Final Finish je laatste stap is -en je in vergelijking met SSR1 vaak met wit of met light green zit te werken op het eind- is die zwarte pad ineens heel anders. Stond er de eerste keer wel van te kijken dat zo'n zachte pad zo'n mooie finish achter kon laten. Dus toen ik met deze Renault bezig was en de FF pakte, nam ik gelijk de zwarte LC pad mee, en dit gaf dus dito resultaat ;)

Misschien een vraagje voor Dennis of Tim: kunnen we (binnenkort) nog nieuwe Menzerna producten verwachten?
Mooie voorbeelden zijn de Powergloss of de Sealing Wax.
 

Vergelijkbare onderwerpen