• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foutmelding bij zoekfunctie

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
9.005
193
47
Den Haag
Ik krijg steeds een foutmelding bij het gebruik van de zoekfunctie? Zowel in Google als in IE :weetniet

Even een print screen ervan gemaakt.

3fb91f2a.jpg
 
Ik krijg inderdaad ook geregeld deze foutmelding! Als ik eenmaal de foutmelding krijg blijft hij fouten geven bij verschillende zoekopdrachten. Dan moet ik eerst IE weer opnieuw opstarten of mijn hele pc
 
Aan de Engelse foutmelding te zien heb je denk ik een Engelse zoekterm ingegeven. Het forum is ingesteld op Nederlands, dus dat kan de oorzaak zijn.

lol
 
Ik heb zelf ook vaak last van de foutmelding, maar als ik nu een engelse term intyp (cause, and, mysterious) geeft hij ''geen resultaat gevonden''. Het lijkt me sterk dat het met engelse zoektermen te maken heeft.
 
Had gehoopt op een vlaag van verbijstering maar ook hier ( IE ) gaat het steeds vaker niet lekker:
1 - ene keer retesnel
2 - dikke poep zou de race tegen de berg op winnen
3 - gebeurt gewoon niks cq blijft schijnbaar zoeken ( op gegeven moment geef ik het maar op )
4 - kan niks vinden, ook terwijl usernamer + forumgedeelte + tekst is ingevuld ( dacht laat ik 'm een handje helpen
5 - geprobeerd door middels 2e tabblad te openen en te zoeken .... dan is ie helemaal het spoor bijster
 
@Bert: snelle test gedaan en gaat weer als een speer. Weet niet welk knopje je hebt omgehaald maar lijkt de juiste te zijn geweest !
 
Is dan van korte duur geweest, want het duurt bij mij ruim 14 seconden eerdat hij resultaat toont na een zoekopdracht.

De search van het cc forum, is overigens bij mij nog nooit snel geweest en geeft regelmatig een foutmelding.
 
Ik krijg nog steeds GEEN resultaten bij gebruik van de zoekfunctie.(chrome) Is het bij iedereen anders al opgelost??
 
Ik merk dat ik bij het zoeken op meer dan één zoekterm consequent een foutmelding krijg (na eerst een tijdje wachten).

Op Linux + Firefox overigens.