• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Frankie, again maar nieuwe auto!

frankie

Detailing rookie
24 jun 2008
62
0
Zo, nieuwe bella onder de kont! Natuurlijk weer unizwart...lekker poetsen! Is ook wel nodig, zowel interieur als exterieur. Ziet er wel glimmend uit ook redelijke reflectie, maar aardig wat waskrasjes en poetskringen.

DSC00658.jpg

DSC00664.jpg

DSC00666.jpg

DSC00654.jpg

DSC00652.jpg

DSC00650.jpg

DSC00649.jpg


Volgens mij is er ook in gerookt, je ruikt het niet heel sterk, maar net genoeg dat het opvalt. En de luchtroosters zijn behoorlijk vies....Zou Tim daar ook wat voor hebben?? :-" Dat vraag ik hem morgen op A.L.A.R.M wel even! :party:
 
Lekker karretje man! Ingevoerd als ik het goed begrijp? Is dat nog gunstig met oog op de aanschafprijs of valt dat tegenwoordig wel mee??
 
Xizer zei:
Lekker karretje man! Ingevoerd als ik het goed begrijp? Is dat nog gunstig met oog op de aanschafprijs of valt dat tegenwoordig wel mee??

De Alfa dealer had hem al ingevoerd, ik hem daar gewoon gekocht. Dus echte prijsverschillen weet ik niet.

Maar rijdt in ieder geval super, klinkt super en zuipt super :D
 
Fles Meg's Odor Eleminator ertegen en ook dat komt goed! Hoewel ik niet denk dat je dit nodig hebt als je de bekleding even met een extractortje doet cleanen!
 
Valt me trouwens net in dat je leer in de auto hebt. De odor natuurlijk niet op het leer sprietsen he! Deze is alleen voor vezels. ;)
 
Die odor eliminator is het enige wat ik hier niet heb (hoe vaak gebruik je dat nou eigenlijk ook :D ), dus komt goed!
 
mooie wagen man!

ziet er echt goed uit, blokjes zien er bij alfa toch ook altijd goed verzorgd en mooi uit he :heart_eyes:

veel plezier ermee!
 
Donders een GTA 8-()) Als mede 147-rijder ben ik niet jaloers heb alleen iets minder pk's (maar wel meer knopjes op het stuur:p )
 
Donders een GTA 8-()) Als mede 147-rijder ben ik niet jaloers heb alleen iets minder pk's (maar wel meer knopjes op het stuur:p )

Dat krijg je als je knopjes heet dan staat je er opeens 2 keer in :schaam
 
Mooie auto, absoluut! Gefeliciteerd! Mocht je ooit nog eens iets aan de auto willen veranderen: een transparante motorkap.:ja