• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full detail Swift Sport (C Quartz Update 1 jaar 6 maanden later...)

Amaai super echt Super dit moet ik ook hebben ik steek de C-quarts in men mandje!
Vraagje heb ik met het pakketje van 49.99 euro alles in huis om het vlot te laten verlopen
 
Erg mooi hoor, kan niks anders zeggen. Onze pajero houdt het ook nog goed, alhoewel de vliegenaanslag er toch niet zo makkelijk afgaat als ik verwacht had..Maar blinken doet ie nog steeds en de beading is ook nog goed.
 
Pajero zei:
Erg mooi hoor, kan niks anders zeggen. Onze pajero houdt het ook nog goed, alhoewel de vliegenaanslag er toch niet zo makkelijk afgaat als ik verwacht had..Maar blinken doet ie nog steeds en de beading is ook nog goed.


Idem hier :)
 
Beading begint iets grilliger te worden, de C-quartz zit er nu 1 jaar en 3 maanden op. De auto wordt iedere 2 weken gewassen en op shampoodosering wordt niet zo nauw gelet. Niet mij te verwijten, want de auto is nu in bezit van moeders....

f5065989.jpg

5927cfe7.jpg
 
Beading zegt niets over de aanwezigheid van de C-Quartz. De C-Quartz is geen wax hè ;)

Ik heb ook de Q-Quartz, bij mij is de beading ook niet echt top, maar de sheeting... 8-())
 
Als ik er opnieuw reload op zet heb ik ook mooie beading, terwijl dat ook geen wax is. Daarnaast was de beading tot een maand of 2 geleden nog gewoon goed. En dat kwam echt niet door de Fuzion van vorig jaar..

Binnenkort een filmpje. Geen probleem.
 
Update 1 jaar en 6 maanden later:


Op het dak is de laag helemaal weg, de rest van de auto wordt nog steeds beschermd.


E6ACEAAD-EC41-4F94-A427-223132376A00-13149-00000DD44AC5819C.jpg


Kanttekeningen:

- Auto staat altijd buiten
- Auto wordt gewassen met Meguiar's Gold Class shampoo, waarbij niet echt goed op de dosering wordt gelet.
 
Bedankt voor de update. Bij mij ben ik 7 maanden verder met de Cquartz laag en "hij" is er nog. Hoop het ook een jaar of langer vol te houden :grinning: