• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full detail Swift Sport (C Quartz Update 1 jaar 6 maanden later...)

Update:

Mijn ervaringen met Cquartz zijn inmiddels zeer aangenaam. Het is belangrijk een microfiber suede doek bij het uitwrijven en verschillende applicatorwatten (die erbij zitten) bij het aanbrengen te gebruiken , anders krijg je te snel hologrammen. Wanneer je dat weet kan er weinig mis gaan.

Er is één nadeel: De sheeting is té goed, zodat het water van de auto afstroomt wanneer ik hem nat wil maken (pré-wash). Maar ik neem het er graag bij. :D

Om toch een beetje van beading te genieten heb ik hem 3 weken geleden voorzien van een laag Fuzion. Gisteren begon het net te regenen toen ik klaar was met wassen. Dat leverde het volgende beeld op:





820248f5.jpg
 
Damn, die is strak geworden! :ja
Cquartz is dus met een serieuze gebruiksaanwijzing, maar wel GOED...
Miss toch maar eens op de Lupo gaan proberen........
 
Goed om te zien dat het nu gelukt is Ralf!

Ik zou inderdaad de C.Quartz laag altijd toppen (met een pure wax of met Reload), dat blijft de mooiste aanvulling.
 
Vet mooie auto dit. Ik heb de japanse shougun versie gekocht met name om de reden dat de sport moet ron 98 hebben en de enigste die dat verkoopt is BP de rest is geen echte 98. Met mijn Subaru is het al erg genoeg om iedere keer zover te moeten rijden om een bp pomp te vinden met 98.

Binnenkort moet ik de swift ook maar is even een fulldetail beurtje geven want dit ziet er onzettend strak uit hoor!
 
De Tango hier om de hoek heeft ook gewoon nog 98. Mijn 1.8T heeft dat ook nodig en loopt als een zonnetje erop.

Ziet er goed uit Ralf!Genieten!
 
Als je een knocklink in je auto plaats zul je merken dat bij andere merken je motor continu aan het corrigeren is. Behalve met de BP. Ik heb zelf een tankstation en ben automonteur (geen BP hoor) dus weet er wel aardig wat van en ook destemeer omdat dit dus ook een zeer groot probleem aan het worden is bij de subaruclub.
En als je goed informeert is op de meeste depots in nederland niet eens meer 98 te laden. Bij de subaruclub hebben ze al diverse brandstoffen laten testen via de testbank en veelal tank je toch echt minder als ron98. Nou regelen de meeste motoren zich wel terug maar vollast dus volgas niet en kun je knock krijgen en en dus kapotte motor.

Maargoed dit is een forum voor de poets:D
 
Oke haha dacht dat je bij mij in de buurt woonde omdat hier ook een elsloo is. Maar idd als je in een buurt woont van dus een bp of het buitenland in de Sport echt een goede keuze, Ron 98 gaat steeds verder verdwijnen in nederland helaas. Ik sleutel aan suzuki's:party: en dit zijn echt gave karretjes en die remmen daar mag mijn subaru jaloers op zijn. Je kunt je passagier wel door de voorruit laten gaan.:D
 
Hier een update, de C-quartz/Fuzion combo houdt nog altijd goed, de auto is hier alleen afgespoten, nog niet gewassen.....:party:



Klik hier voor een slideshow.

057.jpg



4 minuten later bij het tankstation om de hoek:

060.jpg
 
Verry nice Ralf (a.k.a. Mcshiny)
C Quartz heb ik nog niet in mijn verzameling maar dar gaat niet meer lang duren nadat ik dit heb gezien.
 
HEERLIJK!
Ik zag ze net ook op de Lupi (dak 2 lagen Ibrido, de rest 2 lagen Fuzion)
Dat is wel het leuke aan dit weer :party:
 
Update C-quartz laag (Nog steeds geen vermindering van beading of bescherming te zien, en geen swirls!!!)

eb6ecdc7.jpg

e73f8d0d.jpg


Wel zie je aan de beading dat de Fuzion inmiddels weg is.. Binnenkort een nieuw likje...:heart_eyes: