• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Geaksing

VWGeak70

Detailing addict
23 sep 2016
52
53
Hallo Mensen!

Om het nog even netjes te houden, zal ik mij hierbij nog even voorstellen.

Ik ben nieuw op detailing gebied, maar heb de forum (achter de schermen) vaker gebruikt om tips en tricks (en het gebruik van producten) in te winnen. Zelf wil ik binnen kort termijn over gaan op polijsten en ben daarmee ook informatie aan het vergaren omtrent een polijstmachine inclusief de producten die daarmee kunnen worden gebruikt. Tips en aankoopadviezen (eventueel complete packet) is per direct welkom! :)

Over mijzelf: Ik ben 28, woon in Rotterdam en rijd momenteel een Lexus.

Ik zal steeds actiever zijn op het forum en hoop hiermee ook mijn bijdrage te leveren door ervaringen uit te wisselen!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal! Ik merk nu al inderdaad dat ik behoorlijk in de verschillende onderwerpen ben gedoken. Je blijft maar lezen :)
 
Dank jullie wel. Hierbij een sneak preview van de Lexus. Meer foto's volgen spoedig!
 

Bijlagen

  • 20161109_221203.jpg
    20161109_221203.jpg
    222,3 KB · Weergaven: 107
  • Leuk
Reactions: GMToyota