• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Geschikte sprayfles gezocht

Nijssen

Detailing rookie
17 feb 2009
104
0
Hoort hier wellicht niet helemaal thuis maar ik waag de gok omdat ik niet waar ik anders terecht moet.

Ik zoek een sprayfles, met sprayer natuurlijk, waar ik zonder problemen remmenreiniger in kan bewaren. Heb thuis een 5 liter jerrycan staan en wil iets hebben om het te kunnen vernevelen waar nodig.

De standaard sprayer van het tuincentrum heeft er snel mee opgehouden hehe.

Welke sprayfles+spuitkop kan tegen remmenreiniger.
 
Die had ik zeker gezien, maar ik vroeg het extra omdat de bestanddelen in remmenreiniger toch iets heftiger zijn dan een gemiddelde velgenreiniger (was mijn gokje iig).
 
Remmenreiniger gebruiken in een sprayfles lijkt me niet ideaal. Aangezien je het vaak gebruikt om iets schoon te spuiten moet je een zo hard mogelijke straal hebben. Er bestaan speciale flesjes die je kunt vullen en op druk kunt brengen, gewoon verkrijgbaar bij de plaatselijke automaterialenzaak!
 
Xizer zei:
Er bestaan speciale flesjes die je kunt vullen en op druk kunt brengen, gewoon verkrijgbaar bij de plaatselijke automaterialenzaak!
Op mijn werk verkopen we die hervulbare flesjes van het merk motip.
 
Xizer zei:
Remmenreiniger gebruiken in een sprayfles lijkt me niet ideaal. Aangezien je het vaak gebruikt om iets schoon te spuiten moet je een zo hard mogelijke straal hebben. Er bestaan speciale flesjes die je kunt vullen en op druk kunt brengen, gewoon verkrijgbaar bij de plaatselijke automaterialenzaak!

Marc reageert niet meer op PM's.

Weet jij mss meer info?
 
Nijssen zei:
Marc reageert niet meer op PM's.

En bedankt:confused:

Ik kan ze niet zelf opsturen, maar wel eventueel klaar laten leggen in zwolle,dat je ze daar contant betaald aan de balie.
 
Nijssen zei:
Die had ik zeker gezien, maar ik vroeg het extra omdat de bestanddelen in remmenreiniger toch iets heftiger zijn dan een gemiddelde velgenreiniger (was mijn gokje iig).

Dit is een speciale kop die er tegen kan; staat er toch? :grinning:

De sprayers van Poorboys (die blauw/witte van b.v spray&wipe) werken overigens bij mij prima met agressieve remreinigers (a la Meg wheelbrightener), en dat gedurende al een jaar!
 
Nijssen zei:
Marc, excuses. :schaam

Wat zijn daar de openingstijden van eigenlijk?

Maakt niet uit;)
Van 07.30 tot 17.00 van maandag tot vrijdag.

Eventueel hebben ze zoiets ook bij een brezan, lasaulec of en andere automaterialen zaak.
Anders zorg ik gewoon dat je er in zwolle 1 kunt gaan afhalen.

marc
 
Thnx, ik laat je zsm het eea weten!

edit

Marc, kun je me laten weten wat ze kosten! Ik heb misschien meer geintresseerden!
 
Nijssen zei:
Thnx, ik laat je zsm het eea weten!

edit

Marc, kun je me laten weten wat ze kosten! Ik heb misschien meer geintresseerden!

Laat ik je maandag weten, ben dadelijk op vriendenweekend, lekker 3 dagen x-]