• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GESLOTEN Groupbuy: Autobrite Foamlansen (Heavy Duty!) voor maar € 35!

:kado ook binnen :

scaled.php?server=42&filename=220220123013.jpg
 
Ook hier is hij binnen, van t weekend maar lekker foamen. Hoe krijg ik het dikste schuim? Zwarte knop op + en de snavel (met de rode 'knop') zo open mogelijk?
 
Ook hier binnen, de nieuwe versie met de rode "snavel"

Er staat op de zwarte draaiknop echter geen + of - Welke kant moet ik hem instellen? helemaal rechtsom gedraaid "vast" of linksom gedraaid "los"?
 
@swift2asx: merk je echt zeer snel genoeg de eerste keer dat je 'm gaat gebruiken kan ik verklappen ! ( verschil tussen ene uiterste en de andere is zéér, zéér zichtbaar ! )
 
swift2asx zei:
Er staat op de zwarte draaiknop echter geen + of - Welke kant moet ik hem instellen? helemaal rechtsom gedraaid "vast" of linksom gedraaid "los"?

Ik denk gewoon een gevalletje "righty tighty lefty loosey" oftewel, linksom draaien is minder schuim, rechtsom meer schuim.
 
swift2asx zei:
Ook hier binnen, de nieuwe versie met de rode "snavel"

Er staat op de zwarte draaiknop echter geen + of - Welke kant moet ik hem instellen? helemaal rechtsom gedraaid "vast" of linksom gedraaid "los"?

Voor het mooiste schuim stelknop bijna helemaal rechtsom draaien ( naar de - geloof ik) en de plaatjes in de nozzle 1mm van elkaar.
 
Super hier is hij ook binnen! Geen fancy rode maar de werking zal vast niet minder zijn (en anders: de zwarte nozzle heeft zichzelf bewezen toch ;)). De sticker op de gun zegt trouwens 13/11/09, kan het echt zijn dat hij 2 jaar+ in het magazijn heeft gestaan? Daar zijn ze toch veel te populair voor? :D
 
Je leest de datum verkeerd, het zou natuurlijk de 9e van november 2013 moeten zijn :-b . Ze hadden ze al voor volgend jaar geproduceerd :D
 
Toch best leuk dat foamen, de magifoam ruikt alleen absoluut niet lekker, eerder naar rotte vis :-&

339pw0z.png


t7dif5.png


14bq544.png



Over het foamen zelf ben ik wel heel tevreden, het maakt de auto beduidend schoner (hij was nog niet gewassen sinds de vorst en helemaal zwart). Mijn witte washmitt bleef gewoon wit terwijl die zonder foamen behoorlijk zwart geworden zou zijn. Ik had dan uiteraard de onderkant gewassen met the bone.

Of ik het bij iedere wasbeurt ga gebruiken weet ik niet want het is wel even werk. Ik was normaal gewoon met de tuinslang.