• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glad geschoren: Razorblatter

Razorblatter

Detailing rookie
8 mrt 2015
11
0
Sinds een driekwart jaar eigenaar van een Mercedes Benz CLK 2.0 uit 1999.
]
Mercedes-Benz%20CLK%20200%20side800.jpg




De eerste auto in mijn leven waarop ik 'verliefd' ben en waarop ik een aardige hoeveelheid tedere aandacht heb gesmeerd en nog elke rit van zit te genieten.

Recent het kleien ontdekt en kort daarna de DAP. Alhier gekocht.
Maar helaas heeft Carclean geen workshops gepland.

Ik heb de DAP 900 al wel gebruikt om te polishen en waxen maar de gekleurde p​ads waag ik mij liever nog niet aan voordat ik een workshop heb gevolgd.

Ik heb de auto zoals bovenstaand het eerst aangetroffen in de gore klauwen van een onbetrouwbare 2e-handsautoverkoper.
Zo zag hij er als puppy uit:
Mercedes-Benz%20CLK%20200%20Young%20side250x204.jpg
;)
 
nou welkom!...
alleen ik vind het wel serieus jammer dat je je hier aanmeld en gelijk negatief bent over cc.
ik heb er een keer wat besteld maar de service is top:)^
dat ze geen clinics houden snap ik ze hebben het al druk met diventa bella de webshop de normale shop en dan ook dit en facebook bij houden.
dus niet gelijk zo snel oordelen:ja
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik ben helemaal niet negatief over Carclean !
Daar heb ik geen enkele reden voor en ik ben ook zeer tevreden met hun mooie aanbieding voor de DAP 900 Powerpack.
Maar dat wil niet zeggen dat ik het jammer vind dat ik moet constateren dat ze deze lente (vooralsnog) geen workshop aanbieden.
En, gezien de reactie die ik zo net zag, zijn meer mensen daarover teleurgesteld.
Mensen, en zeker die net begonnen zijn met detailen, willen gewoon (veiligheidshalve) een workshop zodat ze met vertrouwen hun lak te lijf gaan met een paar duizend rotaties per minuut.

Maar doet verder geen afbreuk aan Carclean. Het is gewoon de actuele stand van zaken.
 
ik kan het verkeerd geinterpeteerd hebben, maar je begint er al in 2 topics over, beetje overdreven ?
maar ik ga geen discussie aan, via internet is dat toch niet leuk.
 
Welkom op het forum !

Mocht je niet willen wachten op een clinic van CC dan kan je je ook opgeven om een detail meeting bij te wonen waar erg veel te zien en te leren is ?
 
  • Leuk
Reactions: opelmark en Tim
Detailmeeting?
Waar zou ik me daarvoor kunnen opgeven?

Ik heb geen flauw idee.
Ik ben net aan het poetsen geslagen en ik ben mijn weg aan het zoeken.
Ik ben door iemand gewezen op Carclean, heb me ingeschreven, wat gelezen en gelijk de DAP 900 Powerpack besteld.
De volgende 'logische' stap is een workshop.
En, tja, als je enthousiast bent en aan de slag wilt met je nieuwste speeltje dan kijk je rond wat je het beste en snelste verder helpt.

Ik heb wel de moeite genomen om de site te bekijken en extra informatie op te vragen.
En die informatie kreeg ik. Eenduidig en helder.
Op basis van die informatie heb ik me 'wat breder' georiënteerd.
Allemaal heel rationeel en objectief. Niets ten nadele van iets of iemand.
 
Razorblatter zei:
Detailmeeting?
Waar zou ik me daarvoor kunnen opgeven?

Ik heb geen flauw idee.
Ik ben net aan het poetsen geslagen en ik ben mijn weg aan het zoeken.
Ik ben door iemand gewezen op Carclean, heb me ingeschreven, wat gelezen en gelijk de DAP 900 Powerpack besteld.
De volgende 'logische' stap is een workshop.
En, tja, als je enthousiast bent en aan de slag wilt met je nieuwste speeltje dan kijk je rond wat je het beste en snelste verder helpt.

Ik heb wel de moeite genomen om de site te bekijken en extra informatie op te vragen.
En die informatie kreeg ik. Eenduidig en helder.
Op basis van die informatie heb ik me 'wat breder' georiënteerd.
Allemaal heel rationeel en objectief. Niets ten nadele van iets of iemand.
Het beste.... Juist! (Geduld dus!)
 
Geduld is prima maar moet geen maanden uitstel betekenen.
Zeker niet als de temperaturen weer aangenaam worden en de zon dreigt te gaan schijnen.:roll
In de winter zou het veel minder een probleem zijn.
 
ofwel zoek je iemand in je vriendenkring of in de omgeving waar je woont, die wel al ervaring heeft hiermee. er is zeker iemand die je verder kan helpen!
(misschien de persoon die je heeft doorverwezen naar dit forum?)
 
Op youtube kun je ook veel filmpjes vinden over hoe en wat, als je een detail meeting kan bezoeken waar bijvoorbeeld Arjan is (juffer1) dan zou ik dat zeer zeker aanraden, ik heb van Arjan zeer veel opgestoken, helemaal als je begint dan heb je al snel het stemmetje in je achterhoofd 'doe ik het wel goed' en dan is het ideaal als er iemand aanwezig is die al heel veel ervaring heeft.
 
  • Leuk
Reactions: Juffer1