• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Goede avond!

Dat is best moeilijk beoordelen zo via foto inderdaad. Ik zeg altijd maar, het maar goed dat koeien niet kunnen vliegen zonder gekheid, zou je er iets aan willen doen kan je altijd licht beginnen met bv polijsten. Je moet alleen wel weten of de blanke lak al is aangetast natuurlijk. Want waar geen lak zit, kan je het niet "bij" polijsten.

Bekijk bijlage 91755

En daar ben ik nu net te rookie voor. Ik vind het zo zonde dat mensen niets geven om zulke dingen. Net zoals mensen die bij de lokale supermarkt hun deuren met de snelheid van het geluid tegen die van mij aan beuken.. argghh.
 
Hoi, welkom Jerome.
Wat een geweldige kleur die auto van je. Ik sta er wel van te kijken wat er met de lak gebeurt als er vogelpoep op blijft zitten. Had ik niet verwacht!
 
  • Leuk
Reactions: Jerome
Hoi Welkom!

Mooie Einser heb je! Ik hou ervan :)

Ervaring leert dat je vaak toch kleurverschil ziet met zulke kleuren.

Nou bij een beetje een knappe spuiter hoef je jezelf daar niet druk over te maken.. Tegenwoordig word de kleur gemeten en voorkom je dat soort problemen... Ook is dit GEEN kleur die daar extreem gevoelig voor is...

Die plek is idd moeilijk... Ik vrees het ergste maar je kan het altijd proberen!

Mocht je het niet weg krijgen met polijsten, moet je een overweging maken. Hoeveel stoor je eraan. Heb je zo iets van ik ga het spuiten.. Kan je het altijd nog proberen te wetsanden!
Een goede kans dat je het er daarmee wel weg krijgt! Maar ook een kans dat je door de lak heen gaat.. Vooral als je er geen ervaring mee heb... Maar als je toch gaat spuiten kan je het net zo goed proberen!

Ik heb dit soort plekken wel eens knap gekregen!
 
Hoi Welkom!

Mooie Einser heb je! Ik hou ervan :)



Nou bij een beetje een knappe spuiter hoef je jezelf daar niet druk over te maken.. Tegenwoordig word de kleur gemeten en voorkom je dat soort problemen... Ook is dit GEEN kleur die daar extreem gevoelig voor is...

Die plek is idd moeilijk... Ik vrees het ergste maar je kan het altijd proberen!

Mocht je het niet weg krijgen met polijsten, moet je een overweging maken. Hoeveel stoor je eraan. Heb je zo iets van ik ga het spuiten.. Kan je het altijd nog proberen te wetsanden!
Een goede kans dat je het er daarmee wel weg krijgt! Maar ook een kans dat je door de lak heen gaat.. Vooral als je er geen ervaring mee heb... Maar als je toch gaat spuiten kan je het net zo goed proberen!

Ik heb dit soort plekken wel eens knap gekregen!

Hallo Zluyter,

Ik blijf het een mooie auto vinden, door de maanden door alleen maar mooier geworden...

Stoor ik mij eraan? Soms wel en soms niet. Ligt er maar net even aan hoe de zon er op staat. Ik had gehoopt dat er meer mensen waren met een 'plek' zoals deze en zodoende en goede tip hadden. Opnieuw laten spuiten vind ik echt zonde.
 
Welkom Jeroen! Zo te zien loopt je Natty's op zijn allerlaatste benen, dus het is geen slecht plan om een nieuw laagje wax aan te brengen. Ik woon in Houten, dus stuur maar een pm als je een keer iets wilt testen. Ik heb in elk geval een DAP900 en de Collinite 845.

Jansen,

Misschien vooral uit ervaring maar hoe zieje dat de wax bijna weg is?

Grtz jeroen
 
hoe zieje dat de wax bijna weg is?

Omdat de beading niet zo mooi en zeer rommelig is, al zou het ook zo kunnen zijn dat de auto heel vies is en dat de beading daardoor wat slechter is. Daarnaast geloof ik niet dat de Natty's zo lang stand kan houden, behalve als de auto nauwelijks wordt gebruikt en binnen staat. Meestal is de standtijd van de Natty's zo'n 2-3 maanden, als ik de gebruikers van dit forum moet geloven. Ik heb er zelf geen ervaring mee.
 
Omdat de beading niet zo mooi en zeer rommelig is, al zou het ook zo kunnen zijn dat de auto heel vies is en dat de beading daardoor wat slechter is. Daarnaast geloof ik niet dat de Natty's zo lang stand kan houden, behalve als de auto nauwelijks wordt gebruikt en binnen staat. Meestal is de standtijd van de Natty's zo'n 2-3 maanden, als ik de gebruikers van dit forum moet geloven. Ik heb er zelf geen ervaring mee.


Bedoel je met beading de 'druppelvoming'? Ben nog niet honderd procent mee met alle vaktermen. Er staat nog rookie onder mun nickname.

Grtz
 
Omdat de beading niet zo mooi en zeer rommelig is, al zou het ook zo kunnen zijn dat de auto heel vies is en dat de beading daardoor wat slechter is. Daarnaast geloof ik niet dat de Natty's zo lang stand kan houden, behalve als de auto nauwelijks wordt gebruikt en binnen staat. Meestal is de standtijd van de Natty's zo'n 2-3 maanden, als ik de gebruikers van dit forum moet geloven. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Ik rij veel snelweg km's van Utrecht naar Luxemburg (30K p/j) en de auto staat thuis buiten en bij het bedrijf binnen. Toch vind ik dat Natty's het langer volhoud dan drie maanden, maar ik ben ook nog maar een beginner.
 
Hallo Zluyter,

Ik blijf het een mooie auto vinden, door de maanden door alleen maar mooier geworden...

Stoor ik mij eraan? Soms wel en soms niet. Ligt er maar net even aan hoe de zon er op staat. Ik had gehoopt dat er meer mensen waren met een 'plek' zoals deze en zodoende en goede tip hadden. Opnieuw laten spuiten vind ik echt zonde.

Ik heb denkik ook een plek van vogelpoep, maar wel geen barsten in eerder een krater. Niks van kleur aangetast. Ik zal er ook eens foto's van nemen.
 
Ik heb denkik ook een plek van vogelpoep, maar wel geen barsten in eerder een krater. Niks van kleur aangetast. Ik zal er ook eens foto's van nemen.


Wat ben je van plan er mee te doen? Bij mij is de kleur (verf) ook niet aangetast, maar alleen de lak.
 
Wat ben je van plan er mee te doen? Bij mij is de kleur (verf) ook niet aangetast, maar alleen de lak.

Geen idee eigenlijk. Kheb nog zelf geen DA machientje. Het ziet er toch nog anders uit of bij de jouwe. Ik ga eens een foto nemen. Het zal wel maar dit weekend zijn aangezien mijn vriendin constant met die wagen weg is. Zouden beter een andere topic openen . Grtzz
 
Laat me maar weten wat als je iets gedaan hebt, hopelijk vallen zulke plekken nog te redden. Iemand toevallig nog een DAP500/900 over voor een schappelijk prijsje?
 
Laat me maar weten wat als je iets gedaan hebt, hopelijk vallen zulke plekken nog te redden. Iemand toevallig nog een DAP500/900 over voor een schappelijk prijsje?


Foto's van mijn probleem :
 

Bijlagen

  • image.png
    image.png
    942,1 KB · Weergaven: 89

Vergelijkbare onderwerpen