• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Goede lamp op statief voor verlichting tijdens detailen

dangerpaki

Detailing trainee
8 apr 2014
100
20
Beste mede-detailers,

Simpele vraag. Ik ben op zoek naar een betaalbare lamp/lichtbak/TL op een statief om te kunnen gebruiken tijdens het detailen. Heb hier een gedeelde garage met alle bewoners. Maar het licht is er te slecht. Heb wel toegang tot stroom omdat mijn kelder in de buurt zit en bereikbaar is met een verlengsnoer. Met dit weer is het wel handig om binnen te kunnen detailen.

Iemand tips?
 
Kijk eens bij de betere bouwmarkten voor een bouwlamp op statief. Meestal rond de 40 a 50 euro. Ik heb er zelf één met 2 Led lampen gekocht bij gerritse ijzerwaren voor 55 euro.
 
Dank! Ik had al gekeken naar bouwlampen inderdaad. Maar niets met LEDs op statief. Wou zelf ook liever LEDs ivm de warmte tijdens het klussen en met evt het opwarmen van de lak en sneller opdrogen van polijstmiddelen.
 
Zie linksboven(Praxis), moet je alleen nog even kijken voor een 3-poot statief...

mhal4i.jpg
 
Thanks. Toevallig gisteren bij de praxis gezien. Getwijfeld maar toch laten staan Met name omdat het lichtopbrengst van 680lm me aan de lage kant leek. Aangezien ik ga detailen in de gezamelijke garage ben ik nu eerst aan het kijken naar een gereedschapswagen. En als ik die eenmaal heb kijk ik of ik niet gewoon op die verrijdbare kar een paar gaten boor en een Goeie TL buis monteer. Is misschien handiger en minder warm dan de gewone bouwlampen, maar toch meer licht dan zo'n LED systeem.